МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хід роботи
Розв’яжіть задачі.
1.За наведеними даними про кількість дітей у 100 обстежених
2.За наведеними даними про виробничий стаж роботи робітників цеху побудуйте інтервальний варіаційний ряд розподілу робітників за стажем роботи, утворивши 5 груп з рівними закритими інтервалами. Вкажіть елементи ряду розподілу, зробіть висновки. Результати розподілу подайте у вигляді графічного зображення.
3.Побудуйте за наведеними даними про тарифні розряди робітників цеху: а) дискретний варіаційний ряд розподілу робітників за розрядами; б) атрибутивний ряд розподілу робітників за рівнем кваліфікації, виділивши в ньому три групи робітників: - низької кваліфікації; - середньої кваліфікації; - високої кваліфікації, в) графік розподілу робітників за тарифними розрядами.
4.З метою вивчення ефективності використання основних фондів за наведеними даними про показники діяльності 20 заводів однієї галузі промисловості проведіть групування заводів за величиною основних фондів, утворивши 4 групи заводів з рівними інтервалами. Кожну групу заводів охарактеризуйте такими ознаками: 1) кількість заводів за величиною основних фондів (всього та в середньому на один завод); 2) обсяг валової продукції (всього та в середньому на один завод); 3) продуктивність праці по кожному заводу; 4) фондовіддачу по кожному заводу Результати розрахунків подайте у статистичній таблиці і проаналізуйте її.
Практичне заняття № 3
Тема програми: Абсолютні та відносні величини в статистиці Тема роботи: Розрахунок абсолютних та відносних величин Ціль роботи:навчитися розраховувати абсолютні та відносні величини, та аналізувати розрахунки Обладнання і матеріали: калькулятори Список використаної літератури: 1.Лугінін О.Є. Статистика. Підручник. 2-ге видання, перероблене та доповнене – К.: Центр учбової літератури, 2007 2.Статистика: Підручник / С. С. Герасименко, А. В. Головач,
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|