Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

 

Розв’яжіть задачі.

 

1.За наведеними даними про кількість дітей у 100 обстежених
сім'ях побудуйте дискретний варіаційний ряд розподілу. Вкажіть елементи ряду розподілу, зробіть висновки

 

 

2.За наведеними даними про виробничий стаж роботи робіт­ників цеху побудуйте інтервальний варіаційний ряд розподі­лу робітників за стажем роботи, утворивши 5 груп з рівними закритими інтервалами. Вкажіть елементи ряду розподілу, зробіть висновки. Результати розподілу подайте у вигляді графічного зображення.

 

 

3.Побудуйте за наведеними даними про тарифні розряди робітників цеху:

а) дискретний варіаційний ряд розподілу робітників за розрядами;

б) атрибутивний ряд розподілу робітників за рівнем кваліфікації, виділивши в ньому три групи робітників:

- низької кваліфікації;

- середньої кваліфікації;

- високої кваліфікації,

в) графік розподілу робітників за тарифними розрядами.

 

 

4.З метою вивчення ефективності використання основних фондів за наведеними даними про показники діяльності 20 заводів однієї галузі промисловості проведіть групування заводів за величиною основних фондів, утворивши 4 групи заводів з рівними інтервалами. Кож­ну групу заводів охарактеризуйте такими ознаками:

1) кількість заводів за величиною основних фондів (всього та в середньому на один завод);

2) обсяг валової продукції (всього та в середньому на один завод);

3) продуктивність праці по кожному заводу;

4) фон­довіддачу по кожному заводу

Результати розрахунків подайте у статистичній таблиці і проаналізуйте її.

 

№ заводу Основні фонди, млн.грн. Валова продукція млн.грн. Чисель-ність ро-бітників, чол. № заводу Основні фонди, млн.грн. Валова продукція млн.грн. Чисель- ність ро - бітників, чол.
3,2 4,1 4,5 10,5
1,5 2,0 2,4 1,8
3,6 5,8 3,4 6,3
5,5 13,0 3,3 4,8
3,1 3,9 4,3 8,4
2,4 2,3 2,9 3,3
4,3 7,6 4,0 8,5
1,9 1,0 2,2 3,2
2,1 2,8 3,1 6,2
3,4 4,0 4.0 8,9

 

 

Практичне заняття № 3

 

Тема програми: Абсолютні та відносні величини в статистиці

Тема роботи: Розрахунок абсолютних та відносних величин

Ціль роботи:навчитися розраховувати абсолютні та відносні величини, та аналізувати розрахунки

Обладнання і матеріали: калькулятори

Список використаної літератури:

1.Лугінін О.Є. Статистика. Підручник. 2-ге видання, перероблене та доповнене – К.: Центр учбової літератури, 2007

2.Статистика: Підручник / С. С. Герасименко, А. В. Головач,
А. М. Єріна та ін.; За наук. ред. д-ра екон. наук С. С. Герасименка. —
2-ге вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2000

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 2 | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.