МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Чернігівський національний педагогічний університет Імені Т.Г. Шевченка Н.О. Прядко МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ ДО ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПРАКТИКИ З ПСИХОЛОГІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ Чернігів 2014
Прядко Н.О. Методичні рекомендації до пропедевтичної практики з психології для студентів фізико-математичного факультету: Навчально-методичний посібник – Чернігів, ЧНПУ, 2013.- 32 с.
Рецензенти:
Затверджено на засіданні вченої ради Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка, протокол № від 2014 р. Н.О. Прядко, 2014 ПЕРЕДМОВА Практика студентів є невід’ємною складовою процесу підготовки фахівців у ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка. Метою практики є оволодіння студентами традиційними та сучасними інноваційними технологіями навчання, сучасними методами і формами організації праці в освітянській галузі. Пропедевтична практика з психології є першою практикою, яку проходять студенти фізико-математичного факультету. Це навчальна практика, яка має своєю метою допомогти студентам зробити перші кроки у напрямку оволодіння психолого-педагогічними навичками та уміннями. Зокрема, навчити студентів використовувати в педагогічній діяльності науково-теоретичні знання й практичні навички, набуті в процесі вивчення психології, застосовувати їх на практиці; розвивати у студентів дослідницькі та діагностичні уміння та навички; сприяти розвитку у них інтересу та позитивної мотивації до педагогічної професії; розуміння необхідності самоосвіти та самовиховання. Даний посібник містить методичні рекомендації до виконання завдань з психологічної пропедевтичної практики. Оскільки студенти 2 курсу ще не мають достатнього досвіду самостійної дослідницької роботи, посібник містить детальні інструкції щодо організації та проведення дослідження.
Читайте також:
|
||||||||
|