Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Чернігівський національний педагогічний університет

Імені Т.Г. Шевченка

Н.О. Прядко

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ

ДО ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПРАКТИКИ З ПСИХОЛОГІЇ

ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Чернігів 2014

 

Прядко Н.О. Методичні рекомендації до пропедевтичної практики з психології для студентів фізико-математичного факультету: Навчально-методичний посібник – Чернігів, ЧНПУ, 2013.- 32 с.

 

 

Рецензенти:

 

 

Затверджено на засіданні вченої ради Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка, протокол № від 2014 р.

Н.О. Прядко, 2014

ПЕРЕДМОВА

Практика студентів є невід’ємною складовою процесу підготовки фахівців у ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка. Метою практики є оволодіння студентами традиційними та сучасними інноваційними технологіями навчання, сучасними методами і формами організації праці в освітянській галузі.

Пропедевтична практика з психології є першою практикою, яку проходять студенти фізико-математичного факультету. Це навчальна практика, яка має своєю метою допомогти студентам зробити перші кроки у напрямку оволодіння психолого-педагогічними навичками та уміннями. Зокрема, навчити студентів використовувати в педагогічній діяльності науково-теоретичні знання й практичні навички, набуті в процесі вивчення психології, застосовувати їх на практиці; розвивати у студентів дослідницькі та діагностичні уміння та навички; сприяти розвитку у них інтересу та позитивної мотивації до педагогічної професії; розуміння необхідності самоосвіти та самовиховання.

Даний посібник містить методичні рекомендації до виконання завдань з психологічної пропедевтичної практики. Оскільки студенти 2 курсу ще не мають достатнього досвіду самостійної дослідницької роботи, посібник містить детальні інструкції щодо організації та проведення дослідження.

 

 


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. ПЕРЕДМОВА
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. Передмова
  8. Передмова
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. Передмова




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкала та критерії оцінювання курсової роботи (проекту) | РОЗДІЛ 1. ПРОПЕДЕВТИЧНА ПРАКТИКА З ПСИХОЛОГІЇ,

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.