Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ГРАФІК ПРОХОДЖЕННЯ СТУДЕНТАМИ

ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У І СЕМЕСТРІ

1 тиждень Участь у настановчій конференції. Знайомство зі школою. Зустріч з адміністрацією, психологом, вчителями, учнями.
2 тиждень Вивчення системи роботи школи. Знайомство з основною документацією. Ознайомлення з функціональними обов’язками класного керівника.
3 тиждень Вивчення документації і звітності діяльності класного керівника. Відвідування уроків. Спілкування з учнями класу.
4 тиждень Проведення анкетування з метою визначення читацьких інтересів учнів.
5 тиждень Відвідування уроку природничо-математичного циклу. Спостереження за увагою учнів на уроці (див. завдання 1). Оформлення протоколу спостереження.
6 тиждень Відвідування уроку гуманітарного циклу. Спостереження уваги учнів на уроці та засобів її підтримання (див. завдання 1). Оформлення протоколу спостереження.
7 тиждень Відвідування уроків. Дослідження шляхів активізації вчителем розумової діяльності учнів на уроці (див. завдання 2). Оформлення протоколу спостереження.
8 тиждень Відвідування уроків. Проведення порівняльного спостереження за станом уваги на уроці двох учнів: встигаючого та невстигаючого ( див. завдання 3).
9 тиждень Дослідження продуктивності запам’ятовування учнями логічних та механічних зв’язків (див. завдання 4).
10 тиждень Обробка одержаних результатів дослідження. Підготовка до написання психолого-педагогічної характеристики учня.
11, 12 тижні Складання психолого-педагогічної характеристики учня (див. завдання 5)

 


Читайте також:

  1. VI. Образотворче мистецтво: живопис, скульптура, графіка (20 хв.)
  2. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  3. А) Графік руху робітників.
  4. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  5. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  6. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  7. Алгоритм побудови сітьових графіків.
  8. Алгоритм проходження графу вглиб
  9. Аналіз і оптимізація сіткового графіка
  10. Асимптоти графіка функції
  11. Асимптоти графіка функції
  12. Б)Графік постачання та витрати матеріалів і конструкцій.




Переглядів: 319

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ 3. ЗМІСТ ЗАВДАНЬ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ У I СЕМЕСТРІ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ | ЗАВДАННЯ 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.