1 тиждень
| Участь у настановчій конференції. Знайомство зі школою.
Зустріч з адміністрацією, психологом, вчителями, учнями.
|
2 тиждень
| Вивчення системи роботи школи. Знайомство з основною документацією. Ознайомлення з функціональними обов’язками класного керівника.
|
3 тиждень
| Вивчення документації і звітності діяльності класного керівника. Відвідування уроків. Спілкування з учнями класу.
|
4 тиждень
| Проведення анкетування з метою визначення читацьких інтересів учнів.
|
5 тиждень
| Відвідування уроку природничо-математичного циклу. Спостереження за увагою учнів на уроці (див. завдання 1). Оформлення протоколу спостереження.
|
6 тиждень
| Відвідування уроку гуманітарного циклу. Спостереження уваги учнів на уроці та засобів її підтримання (див. завдання 1). Оформлення протоколу спостереження.
|
7 тиждень
| Відвідування уроків. Дослідження шляхів активізації вчителем розумової діяльності учнів на уроці (див. завдання 2). Оформлення протоколу спостереження.
|
8 тиждень
| Відвідування уроків. Проведення порівняльного спостереження за станом уваги на уроці двох учнів: встигаючого та невстигаючого ( див. завдання 3).
|
9 тиждень
| Дослідження продуктивності запам’ятовування учнями логічних та механічних зв’язків (див. завдання 4).
|
10 тиждень
| Обробка одержаних результатів дослідження. Підготовка до написання психолого-педагогічної характеристики учня.
|
11, 12 тижні
| Складання психолого-педагогічної характеристики учня (див. завдання 5)
|