Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ 3. ЗМІСТ ЗАВДАНЬ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ У I СЕМЕСТРІ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ

 

І СЕМЕСТР

ЗМІСТ ПРАКТИКИ

1. Участь у настановчій конференції.

2. Знайомство з базою практики: вивчення системи роботи навчального закладу, отримання інформації про різні за змістом види діяльності.

3. Ознайомлення з функціональними обов’язками класного керівника.

 

4. Вивчення документації та звітності у діяльності класного керівника.

 

5. Закріплення за класом. Відвідування уроків різних учителів.

 

6.Проведення дослідження продуктивності запам’ятовування учнями логічних та механічних зв’язків.

 

7. Спостереження уваги учнів на уроці і засобів, що використовуються вчителями для її підтримування.

 

8. Дослідження шляхів активізації вчителем розумової діяльності учнів на уроці.

 

9. Проведення порівняльного спостереження на уроці за станом уваги встигаючого та невстигаючого учнів.

 

10. Написання психолого-педагогічної характеристики учня.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Короткий зміст
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. Самостійна робота студентів.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Виконання бюджету
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 269

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИ | ГРАФІК ПРОХОДЖЕННЯ СТУДЕНТАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.