МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навчальні питання1. Загальна характеристика злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності пов*язаної з наданням публічних послуг 2. Юридична характеристика окремих складів злочину.
Службові злочини – один із самих розповсюджених злочинів в нашому суспільстві , які підривають нормальну роботу органів державної влади , громадського самоврядування, інших юридичних осіб не залежно від форм власності,а також авторитет цих органів. Боротьба із даним явищем,з корупцією - є однією із найбільш актуальних завдань, що стоїть перед нашим суспільством в період інтеграції України до Європейської спільноти .Для її реалізації вітчизняний законодавець ратифікував ряд міжнародних документів, серед яких чільне місце посідає Конвенція Організації Об’єднаних Націй проти корупції та Кримінальна конвенція Ради Європи про боротьбу з корупцією ,та реалізує положення останніх у національне законодавство. Розділ 17 Особливої частини Кримінального кодексу України ( в подальшому КК ) зазнав суттєвих змін щодо кримінальної відповідальності за службові злочини,які були внесенні Законом України № 3207-У1 від 07.04.2011 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення» та Законом України №221-У11 від 18.04.2013 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення національного законодавства у відповідність із стандартами Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією». Так, Законом України від 07.04.2011 року “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення” змінилася не тільки сама назва розділу – Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності,пов’язаної з наданням публічних послуг ; включені нові склади злочинів,як статті : 364-1 “Зловживання повноваженнями службовою особою юридичної особи приватного права незалежно від організаційно-правової форми”, 365-1 “Перевищення повноважень службовою особою юридичної особи приватного права незалежно від організаційно-правової форми” , 365-2 “Зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги”, 368-2 “Незаконне збагачення ” , 368-3 “Комерційний підкуп службової особи юридичної особи приватного права незалежно від організаційно-правової форми”, 368-4 “Підкуп особи, яка надає публічні послуги”, 369-2 “Зловживання впливом” ; та уточненні ознаки складів злочинів, передбачених статтями 366 “Службове підроблення “ та 369 “Провокація або давання хабара “. Законом України від 18.04.2013 року « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення національного законодавства у відповідність із стандартами Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією» внесені зміни у примітку статті 364-1 та до статтей 368,368-2,368-3,368-4,369,369-2,370 КК . Законодавець відмовився від терміну «хабар» , «хабарництво » замінивши терміном «неправомірна вигода». Так, стаття 368 « Одержання хабара » викладена в новій редакції під назвою «Прийняття пропозиції,обіцянки або одержання неправомірної вигоди» .Таким чином даний склад злочину змінив не тільки свою назву а і розширив коло діянь , які підпадають під нього, а саме прийняття службовою особою пропозиції чи обіцянки надати їй неправомірної вигоди.Стаття 369 «Пропозиція або давання хабара » тепер викладена як «Пропозиція вбо давання неправомірної вигоди службовій особі», стаття 370 «Провокація хабара або комерційного підкупу» змінина як «Провокація підкупу » а у назві статті 368-3 слова «Комерційний підкуп» замінений словом «Підкуп».
Читайте також:
|
||||||||
|