Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зображувальне мистецтво

Малювання у робочому зошиті за темою гри.

Бесіда за змістом гри “Колобок повертається”

- Як треба поводитися при зустрічі з незнайомою дорослою людиною на вулиці?

- Чому Колобок казав “Ні!” усім незнайомцям?

- Чим схожа ця ситуація з тією, що трапилася з Буратіно при його зустрічі з Котом та Лисичкою?

Робота з батьками

Було б добре, якби діти отримали завдання розповісти батькам про те, чого навчилися у дитсадку, і відповіли у присутності батьків на тематичні запитання, запропоновані в робочому зошиті. Бажано, аби батьки також розповіли про випадки, які, можливо, траплялися з ними в дитинстві. Як вони себе поводили в подібних ситуаціях?

 

Сценарій уроку( 2- 3 класів )

“Подорож у місто небезпек”

 

Мета: пригадати з дітми правила безпечної поведінки на вулицях міста, у транспорті, під час зустрічі із незнайомими людьми; привернути увагу до небезпечних ситуацій, що можуть виникнути; нагадати про необхідність дбайливого ставлення до свого здоров`я і життя.

Розвивати увагу, спостережливість.

Хід

Сьогодні діти ми помандруємо з вами у місто, але воно незвичайне, а казкове. Під час нашої мандрівки ми маємо знайти і виправити усі негаразди, що трапились з казковими героями. А ось і наш автобус. А для того, щоб сісти на місце, ми водієві маємо показати квиток. А замість квитка буде правило, як себе потрібно вести в транспорті.

1 дит.: Заходити потрібно не штовхаючись.

2 дит.: Поки з автобуса не вийшли пасажири, заходити не слід.

3 дит.: Зайшовши, сідаєш на вільне місце, але якщо є старші тебе люди, чи люди похилого віку встань і запропонуй своє місце.

4 дит.: Не висовуйся з вікна і не кидай звідти нічого.

5 дит.: Не заходь у переповнений транспорт з громіздними речами.

6 дит.: Не вчиняй у транспорті сварки, умій володіти собою у будь-якій ситуації.

7 дит.: Не притуляйся до вхідних дверей, це небезпечно.

Водій: Ну що ж бачу правила ви знаєте і я залюбки вас повезу.

- Діти сідають на стільчики. ( Під час уявного руху автобуса діти співають пісеньку “Ми їдемо”…)

Водій: Обережно двері відчиняються, провулок Лісовий.

( біля хатинки стоїть мама коза).

Вчитель: Як ви гадаєте героїня якої казки нас зустрічає?

Чого вона сумна і плаче?

Хто забрав її козенят?

Чому трапилась біда?

Як можна заподіяти лиху?

Щоб ви вчинили на місці козенят?

У яку службу маємо звернутися, щоб

допомогти матусі - козі?

Подзвони Андрійку по необхідному номеру і викличи на допомогу. (Дитина дзвонить на 102 і повідомляє про біду).

 

Правило І:

Хоч ви зовсім ще малята,

Але пам`ятайте

Люди ви, не козенята,

Правила вивчайте!

Якщо ви самі удома,

То запам`ятайте:

Ви людину незнайому

В дім свій не пускайте.

 

Вчитель: А нам час далі у дорогу.

(Діти сідають на стільчики, замість дорослого –

водія сідає дитина, імітуючи його рухи).

Водій: Обережно, двері відчиняються, вулиця Квіткова. (Стоїть квітка – будиночок Дюймовочка, а ляльки не має).

Вчитель:

Бачу тут також без нашої допомоги не обійтись.

Як звали маленьку дівчинку, будинком якій служила квітка? Хто викрав Дюймовочку?

Через яку необачність трапилося лихо?

По якому номеру маємо подзвонити, щоб повідомити про те, що трапилось (102)

Подзвони будь - ласка Оленко, розкажи що трапилось і виклич на допомогу.

Правило 2.

Двері й Вікна зачиняйте,

Кожен раз, постійно!

Правило запам`ятайте,

І живіть спокійно.

 

А нам час їхати далі.

(Діти сідають в уявний автобус)

Щоб дорога довгою не була, відгадайте загадки:

 

1. Кожен знає перехожий

Перехід на … схожий

(Зебра)

 

2. Має хто три різних ока

Та ще й дивиться з висока?

Ними він весь час моргає

Що за звір хто відгадає?

( Світлофор)

 

Водій: Обережно двері відчиняються. Площа світлофора. (на стільчику сидить зайчик біля нього багато іграшкових машинок).

 

Вчитель:

Стрибав через вулицю

Неуважний зайчик.

Неуважний зайчик

Потрапив під трамвайчик

Тепер сидить мале зайчатко

Зламав собі він двоє лапок.

 

Чому зайчик не уважний?

Як ви гадаєте з яких причин трапилась дорожня пригода?

Чи трапилось би лихо якби зайчик переходив на зелене світло?

Якби переходив, де дорожній переход ?

Кого потрібно викликати, щоб допомогти зайцю? (Лікарня)

Який номер маємо набрати? (103)

Виклич будь -ласка Насте швидку допомогу.

 

Правило 3. Щоб здоровим завжди бути,

Треба добре те збагнути,

Що дорога, безперечно,

Дуже й дуже небезпечна!

Так як правило ти знаєш,

І щодня їх пам`ятаєш,

То звичайно, що тоді

Де узятися біді ?

 

Ну що ж, ми й тут допомогли.

Час вирушати й далі.

(Діти сідають на місця, проводиться гра “Школа екстрималь-Петрика П`яточкіна”)

 

1. Грався Петрик сірниками

Вдома не було ні тата, ані мами

Запалала ковдра вмить

Куди треба подзвонить. (101)

 

2. Якось наш Петрусь зустрів пірата,

Той почав у нього гроші вимагати.

Щоб не трапилось біди, який номер набери? (102)

 

3. Ой чому Петрусь наш плаче

Він собі порізав пальчик

Щоб не трапилось біди,

Який номер набери? (103)

 

4. Якось Петрик в кухні був

Запах газу там відчув

Щоб не трапилось біди

Який номер набери? (104)

 

Водій: кінцева зупинка вулиця Садова.

(На столі настільний театр “Червона Шапочка”, будинок, ліжко, бабуся, ліс, червона Шапочка, іграшкова газова плита, на ній чайник).

 

А чий це будинок, давайте постукаємо.

 

Баба: “Смикніть за мотузок, двері відчиняться”.

 

Вчитель: А де ж твоя онучка бабусю?

Баба: Пішла до магазину купити бубликів, до чаю, бо чайник вже на плиті.

Вихователь: Діти правильно зробила Червона Шапочка?

Чому? Як би ви вчинили? Чи залишили б ви чайник без нагляду? Що могло трапитися не підійшли б ми? Яку службу викликають під час пожежі? Її номер?

 

Правило 4.

Знай: пожежа –

То не жарти

Пам`ятати всім це варто!

 

Вчитель: Ми сьогодні зробили багато добрих справ,

І нам слід повертатися до дитячого садочка,

Тому що ми проґавимо заняття з фізкультури,

До спортивного залу кроком руш.


Читайте також:

  1. V. РИТОРИКА І МИСТЕЦТВО ПРЕЗЕНТАЦІЇ
  2. VI. Мистецтво живопису: класицизм та романтизм (20хв.)
  3. VI. Образотворче мистецтво: живопис, скульптура, графіка (20 хв.)
  4. VI. Театральне мистецтво. Музика. Танок (20хв.)
  5. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  6. Архітектура і мистецтво Середньовіччя
  7. Архітектура і мистецтво. Українське бароко.
  8. Архітектура і образотворче мистецтво Русі.
  9. Архітектура й образотворче мистецтво
  10. Архітектура та мистецтво
  11. Архітектура та мистецтво: тенденції розвитку
  12. Архітектура та образотворче мистецтво




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зображувальне мистецтво | Сценарій уроку для ( 2 – 3 класів )

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.