Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сценарій уроку для ( 2 – 3 класів )

“Квітка вогню”

 

Мета:Закріпити з дітьми причини виникнення пожежі; закріпити правила пожежної безпеки. Навчати дітей у набиранні телефонів екстреної служби. Закріпити з дітьми прислів`я, загадки про вогонь. Вчити дітей розв`язувати логічні завдання. Закріпти з- дітьми номери телефонів:

 

101 – пожежна охорон;

102 – міліція;

103 – швидка допомога;

104 – газова служба.

 

Розвивати у дітей пам`ять, логічне мислення, вміння орієнтуватись в даній ситуації. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки.

Матеріал:іграшковий телефон, прислів`я, загадки, цифри з математичного набору.

Хід

І. Вступна частина.

1. Організація дітей.

Діти сіли всі рівненько. Зараз у нас буде цікаве заняття.

2. Зацікавлення (сюрпризний момент)

Діти , послухайте, хто до нас стукає. (Заходь білочка).

3. Повідомлення теми.

Білочка: Добрий день, діти! Я прийшла до вас, щоб ви мені допомогли, бо у лісі сталася біда – пожежа.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. підсумки уроку
  12. III. Підсумки уроку




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зображувальне мистецтво | ІІ. Основна частина.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.