Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Основна частина.

1. Розповідь білочки.

 

Вчитель: А чому пожежа, від чого вона сталася?

Білочка: У мене є братик маленький. І ось одного разу він побачив залишене туристами у лісі не загашене багаття, де жевріла палка. Братику так сподобалась ця жевріюча палка, що він подумав, що то “Квітка вогню” і захотів її принести додому. Він взяв ту жевріючу палку і приніс до себе в дупло. Але палка була гаряча, він не втримав палку і вона впала в дупло. І ось все загорілося в будиночку нашому. Він надихався диму і лежить тепер непритомний і не може встати. Допоможіть йому!

 

2. Бесіда по змісту.

- Діти, що сталося з братиком білочки?

- Чому в нього захворіли лапки?

- Чого він не повинен був зробити?

- Що він приніс в дупло?

- Можна брати палаючу гілку і нести в дупло додому?

 

3. Розігрування ситуації.

- Діти у нас склалася дуже не добра ситуація. Білочки братик захворів – він попік собі лапки, в дуплі повно диму і все горить. А тепер скажіть, що нам потрібно зробити.

- Спочатку винести братика з дупла на свіже повітря.

- Викликати по телефону пожежну машину, щоб погасити пожежу в дуплі.

- А який номер ми будемо набирати, щоб викликати пожежну машину?

- Хто хоче набрати номер пожежної машини? (викликати 2-х дітей).

- А ще що треба зробити, щоб допомогти братику Білочки? (викликати швидку допомогу).

- А який номер ми будемо набирати? (103).

- Хто хоче викликати? (викликати 2-х дітей).

Входить пожежник, який приїхав на пожежній машині і гасить пожежу в дуплі.

Приїжджає швидка допомога і виходить лікар. Бинтом обмотує лапку братику білочки.

 

4. Гра “Оце я, оце ми, оце друзі всі мої”.

Вчитель: А тепер ми пограємо з вами гру, в якій перевіримо чи ви не порушуєте правил пожежної безпеки. Увага! Я називаю два рядки, а ви доповнюєте словами: “Оце я, о це ми, оце друзі всі мої”

- Хто без дозволу із вас не вимикає в плитці газ?

- Зараз гості всі почують хто з електрикою пустує?

- Якщо в полі хліб палає, хто пожежних викликає?

- Новий рік! Зійшлись малята, щоб ялинку прикрашати. Хтось на гілку ставить свічку і вона почала палати. Хто це робить з вас малята?

- Хто почув що пахне дим, викликає 101.

Вчитель: Молодці, добре знаєте правила. Отже запам`ятайте всі і ти Білочко з своїм братиком.

Вогонь - це не іграшка!

Пожежа – це велике нещастя!

Не пустуйте з вогнем!

 

5. Закріплення правил.

Вчитель: Давайте ще раз пригадаємо правила, що не можна робити щоб не сталася пожежа?

- Хто скаже ?

(Відповіді дітей)

- Не брати сірників.

- Не залишати без догляду електроприлади.

- Не кидати іграшки і одяг біля запалених печей.

- Гасити вогнище в лісі.

- Не гратися з запальничками, петардами, хлопавками, бенгальськими вогниками.

- Не вмикати телевізор.

- Виходячи з дому – вимикати всі прилади і освітлення.

Вчитель: Запам`ятала білочка і твій братик.

Але діти знають не тільки правила, ай загадки, прислів`я про вогонь.

 

6. Фізкультхвилинка.

Але зараз Білочко, ми заспіваємо пісню “Бім-Бом”. Діти співають пісню і роблять вправи.

Бім-бом, дзелень бом – нахилились в сторону;

Загорівся кицькин дім – змах рук вниз-вверх;

Біжить курочка з відром – біг на місці;

Щоб гасити кицькин дім – дують і махають руками вниз-вверх.

 

7. Розповідь загадок і прислів`я.

Прислів`я: 1. Сірник невеличкий, а вогонь – велетень,

2.Не май звички сірники носити в кишені.

3.Сірник маленький, а біда велика.

4.З вогнем погані жарти – жартувати з ними не варто.

5.Сірники не чіпай, в сірниках вогонь.

Загадки: 1. Темний тепленький будинок,

Мешкає там сто іскринок.

Можна неприємність мати.

Лиш єдина пройде мить

І навколо все згорить…

Як ім`я у тих іскринок,

Що сховав темний будинок. (Сірники)

2. Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник).

3. Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,

А як даси йому води, відразу помирає. (Вогонь)

4. Дерев`яна паличка темну голівку має, темряву розганяє. (Сірник).

 

8. Закріплення.

Вчитель: Отже, Білочко та братику, ви зрозуміли, що з вогнем небезпечно гратися.

- Так у разі небезпеки: виникнення пожежі потрібно негайно залишити місце пожежі і повідомити про це дорослим, або зателефонувати за номером101;

- Як прийшла біда у дім, не ховайтесь, а дзвоніть. Кожна донечка і син, знайте номер 101.

 

9. Завдання на логічне мислення.

Вчитель: Послухайте випадок і дайте оцінку дітям.

- “Наталочка схвильовано кричить у трубку телефону: - Алло, пожежна охорона! Негайно приїздіть сюди. У нас пожежа!”

- Вовчик набирає номер “101”. “Алло, виникла пожежа. Вулиця Драйзера, 3 квартира 8. Повідомив Лях Володя”.

Чи приїде пожежна охорона до Наталочки?

- Чому ні?

- Хто в цьому випадку діяв правильно.

Молодці.

10. Практичні дії дітей. (Елементи математики).

А зараз щоб Білочка з братиком запам`ятали, ми з вами підемо до столів і сядемо. З цифр складемо відповідні номери, а Білочка запам`ятає:

- викладіть, будь-ласка, номер пожежної машини (101);

- номер швидкої допомоги (103);

- номер газової служби (104);

- номер міліції (102).

 


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II частина.
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  8. III. Практична частина.
  9. IV. Графічна частина.
  10. А. Основна література
  11. Антропогенне навантаження – основна причина деградації БС
  12. Виробничо-господарська організація — основна ланка національної економіки, у якій відбувається первинне, безпосереднє поєднання факторів виробництва: землі, капіталу і праці.




Переглядів: 312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сценарій уроку для ( 2 – 3 класів ) | ІІІ. Заключна частина.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.