Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Навчальні питання

Тема 21. Злочини проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку

Погане поводження з військовополоненими (ст. 434).

Об'єктивна сторона цього злочину виражається в поганому пово­дженні з військовополоненими, яке мало місце неодноразово, або пов'язане з особливою жорстокістю, або спрямоване проти хворих і поранених, а також в недбалому виконанні обов'язків щодо хворих і поранених.

До військовополонених відносяться особистий склад збройних сил, що потрапив під владу України, а також ополченці і доброволь­ці країни, що знаходиться у військовому конфлікті з Україною.

Під поганим поводженням розуміється будь-яка дія або без­діяльність, що заподіює шкоду життю та здоров'ю військовополоне­них, принижує їх честь та гідність: нанесення тілесних ушкоджень і побоїв, катування, мучення, позбавлення їжі і медичної допомоги, обмеження в правах, передбачених Конвенцією про поводження з військовополоненими від 12 серпня 1949 р.

Погане поводження з військовополоненими, що містить ознаки більш тяжкого злочину (вбивство, зґвалтування тощо) вимагає до­даткової кваліфікації за відповідними статтями.

Суб'єктивна сторона злочину — вина у формі прямого умислу при поганому поводженні з військовополоненими або у формі необе­режності при недбалому виконанні обов'язків щодо військовополо­нених.

Суб'єктом поганого поводження з військовополоненими може бути будь-який військовослужбовець, а при недбалому виконанні обов'язків щодо хворих і поранених — особи, на яких покладено їх лікування і піклування про них.

Питання для самостійного контролю:

1. Дайте визначення військових злочинів

2. Назвіть родовий об’єкт та види злочинів проти встановленого порядку несення військової служби.

3. Чим характерна суб’єктивна сторона цих злочинів?

4. Хто є суб’єктом злочинів цього розділу ?

5. Назвіть час початку та закінчення проходження строкової військової служби.

6. Якими ознаками повинен характеризуватися військовозобов'язаний як суб'єкт військових злочинів?

7. Назвіть ознаки військової службової особи

8. Дайте юридичний аналіз ст. 403 «Невиконання наказу».

9. Дайте юридичний аналіз ст. 426 «Бездіяльність військової влади».

10. Самовільне залишення військової частини або місця служби і дезертирство. В чому спільність і розбіжність. Розмежуйте склади злочинів – ст. 408 та ст. 409.

11. Вкажіть обов’язкові ознаки складу злочину «Мародерство» – ст. 432.

1. Загальна характеристика злочинів проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку.

2. Юридична характеристика окремих складів злочину.

2.1. Злочини проти миру.

2.2. Злочини проти безпеки людства.

2.3. Злочини проти міжнародного правопорядку.

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» загальнокультурної компетентності




Переглядів: 255

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Злочини проти встановленого порядку збереження військової таємниці | Загальна характеристика злочинів проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.