Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Найпоширенішими видами стратегії високих цін є стратегія «знімання вершків» та стратегія лідерства за якістю товару.

Сутність стратегії «знімання вершків» полягає в тому, що спочатку на продукцію встановлюється максимально можлива ціна, за якою вона продається на певному сегменті ринку. Після того, як збут за даною ціною почне скорочуватись, підприємство поступово зменшує ціну з метою приваблення нових клієнтів. Це дає змогу в кожному сегменті ринку отримати максимальну величину прибутку.

Стратегію лідерства за якістю товару може використовувати підприємство, коли воно має сприятливі умови для впровадження досягнень науково-технічного прогресу. Це дає можливість йому випереджати конкурентів у виробництві нової високоякісної продукції. У таких умовах встановлення підприємством високих цін на свої товари зумовлюється необхідністю відшкодування значних витрат, які пов’язані з проведенням науково-дослідних і конструкторських розробок.

Ефективність стратегії високих цін також залежить від трьох чинників: еластичності попиту, структури витрат та рівня конкуренції.

Методи ціноутворення

Основані на витратах Основані на попиті Основані на конкуренції

-С/б+Прибуток - Основане на цінності - Встановлення цін на рівні

- Норма прибутку на товару для споживача поточних цін конкурентів

інвестиції - Психологічні ціни - Вище цін конкурентів

- Аналіз беззбитковості - Метод цінових ліній - Нижче конкурентів

- Метод цінового лідера

Рис. 2. Основні методи встановлення вихідних цін

1. Собівартість + Прибуток – полягає в нарахуванні визначеної націнки на с/б товару.

2. Норма прибутку на інвестиції – в ціну закладається прибуток, який встановлюється виходячи із норми прибутку на вкладений капітал.

3. Аналіз беззбитковості – визначення такого обсягу продажу, за якого валова виручка (дохід) покриває загальні витрати. При цьому виручка не дає фірмі змоги отримати прибутки, але і збитки вона не понесе.

4. Основані на цінності товару для споживача – основою для встановлення цін є сприйняття цінності товару споживачем. Ціноутворення орієнтоване на цінність товару передбачає встановлення різних цін на ідентичні товари. Наприклад, в різних торгових точках одного міста; різні ціни на подібних ринках в один і той же час, але в різних містах , регіонах; різні ціни на одних і тих самих ринках в одному і тому самому регіоні, але в різний час.

5. Психологічні ціни – різновидами їх є неокруглені та престижні ціни.

- Неокруглені ціни – встановлюються на рівні, який є меншим або більшим від деякої круглої суми.

- Престижні ціни – є достатньо високими за своїм рівнем і розраховані на те, що для багатьох споживачів висока ціна асоціюється з високою якістю.

6. Метод цінових ліній – використовується, якщо однорідна продукція використовується в широкому асортименті.

7. Метод цінового лідера– на товар, який є користується попитом встановлюється відносно низька ціна з мінімальним рівнем рентабельності. Для інших товарів, які можуть продаватися разом з даним товаром ціни встановлюються на рівні конкурентів або навіть вище.

 



Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. ISO9000. Як працює система управління якістю
  3. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  4. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  5. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  6. O стратегії диверсифікації.
  7. O стратегія концентрації.
  8. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  9. VII. За видами товарів і послуг
  10. А. Стратегія цінових ліній.
  11. Адаптація організаційної структури до стратегії
  12. Акти прийняття продукції за якістю і кількістю




Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективність стратегії низьких цін залежить від трьох чинників. | Тема 8 Маркетингова політика розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.