Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Найпоширенішими видами стратегії високих цін є стратегія «знімання вершків» та стратегія лідерства за якістю товару.

Сутність стратегії «знімання вершків» полягає в тому, що спочатку на продукцію встановлюється максимально можлива ціна, за якою вона продається на певному сегменті ринку. Після того, як збут за даною ціною почне скорочуватись, підприємство поступово зменшує ціну з метою приваблення нових клієнтів. Це дає змогу в кожному сегменті ринку отримати максимальну величину прибутку.

Стратегію лідерства за якістю товару може використовувати підприємство, коли воно має сприятливі умови для впровадження досягнень науково-технічного прогресу. Це дає можливість йому випереджати конкурентів у виробництві нової високоякісної продукції. У таких умовах встановлення підприємством високих цін на свої товари зумовлюється необхідністю відшкодування значних витрат, які пов’язані з проведенням науково-дослідних і конструкторських розробок.

Ефективність стратегії високих цін також залежить від трьох чинників: еластичності попиту, структури витрат та рівня конкуренції.

Методи ціноутворення

Основані на витратах Основані на попиті Основані на конкуренції

-С/б+Прибуток - Основане на цінності - Встановлення цін на рівні

- Норма прибутку на товару для споживача поточних цін конкурентів

інвестиції - Психологічні ціни - Вище цін конкурентів

- Аналіз беззбитковості - Метод цінових ліній - Нижче конкурентів

- Метод цінового лідера

Рис. 2. Основні методи встановлення вихідних цін

1. Собівартість + Прибуток – полягає в нарахуванні визначеної націнки на с/б товару.

2. Норма прибутку на інвестиції – в ціну закладається прибуток, який встановлюється виходячи із норми прибутку на вкладений капітал.

3. Аналіз беззбитковості – визначення такого обсягу продажу, за якого валова виручка (дохід) покриває загальні витрати. При цьому виручка не дає фірмі змоги отримати прибутки, але і збитки вона не понесе.

4. Основані на цінності товару для споживача – основою для встановлення цін є сприйняття цінності товару споживачем. Ціноутворення орієнтоване на цінність товару передбачає встановлення різних цін на ідентичні товари. Наприклад, в різних торгових точках одного міста; різні ціни на подібних ринках в один і той же час, але в різних містах , регіонах; різні ціни на одних і тих самих ринках в одному і тому самому регіоні, але в різний час.

5. Психологічні ціни – різновидами їх є неокруглені та престижні ціни.

- Неокруглені ціни – встановлюються на рівні, який є меншим або більшим від деякої круглої суми.

- Престижні ціни – є достатньо високими за своїм рівнем і розраховані на те, що для багатьох споживачів висока ціна асоціюється з високою якістю.

6. Метод цінових ліній – використовується, якщо однорідна продукція використовується в широкому асортименті.

7. Метод цінового лідера– на товар, який є користується попитом встановлюється відносно низька ціна з мінімальним рівнем рентабельності. Для інших товарів, які можуть продаватися разом з даним товаром ціни встановлюються на рівні конкурентів або навіть вище.

 



Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. ISO9000. Як працює система управління якістю
  3. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  4. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  5. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  6. O стратегії диверсифікації.
  7. O стратегія концентрації.
  8. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  9. VII. За видами товарів і послуг
  10. А. Стратегія цінових ліній.
  11. Адаптація організаційної структури до стратегії
  12. Акти прийняття продукції за якістю і кількістю




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективність стратегії низьких цін залежить від трьох чинників. | Тема 8 Маркетингова політика розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.