Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна характеристика

План

Тема: ЕЛЕКТРОННА ПАМ’ЯТЬ

Лекція 11

ВИСНОВКИ

1. Право особи на освіту є конституційним і закріплене у ст. 53 Конституції України.

2. Під освітою розуміється цілеспрямований процес навчання і виховання в інтересах особи, суспільства і держави.

3. Правовою основою у здійсненні управління у сфері освіти є закони України "Про освіту", "Про професійно-технічну освіту" та "Про вищу освіту" та інші акти законодавства.

4. Міністерство освіти і науки України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Міністерство освіти і науки України є головним (провідним) органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.

5. Система освіти в Україні складається з: органів управління освітою (державних і місцевого самоврядування); самоврядування в галузі освіти; закладів освіти; наукових, науково-методичних і методичних установ; науково-виробничих підприємств.

6. Структура освіти включає: дошкільну освіту; загальну середню освіту; позашкільну освіту; професійно-технічну освіту; вищу освіту; післядипломну освіту; аспірантуру; докторантуру; самоосвіту.

7. Основним видом середніх закладів освіти є середня загальноосвітня школа трьох ступенів: перший — початкова школа, що забезпечує початкову загальну освіту, другий — основна школа, що забезпечує базову загальну середню освіту, третій — старша школа, що забезпечує повну загальну середню освіту.

8. В Україні діють такі види вищих закладів освіти: університет (класичний університет), академія, інститут, консерваторія (музична академія), коледж, технікум (училище).

9. Педагогічну діяльність у закладах освіти здійснюють педагогічні працівники, у вищих закладах освіти третього і четвертого рівнів акредитації та закладах післядипломної освіти — науково-педагогічні працівники.

 

 

11.1. Загальна характеристика

11.2. Класифікація електронної пам’яті

11.3. Характеристики і параметри комп’ютерної пам’яті

11.4. Динамічна пам’ять

11.5. Статична пам’ять

11.6. Інші види пам’яті

11.7. Виявлення та виправлення помилок пам’яті

Час:2 год.

Література: [2, 3].

 

Пам’ять – це робоче місце комп’ютера. Ефективність роботи комп’ютера залежить від об’єму оперативного запам’ятовуючого пристрою. Слово “оперативне” значить, що процесор швидко отримує доступ до потрібних даних.

Під комп’ютерною пам’яттю зазвичай мається на увазі ОЗП (RAM), тобто фізична пам’ять системи, яка складається з мікросхем або модулів пам’яті, які використовуються процесором для зберігання основних, запущених у поточний момент, програм і даних. При цьому термін сховище даних відноситься не до оперативної пам’яті, а до таких пристроїв, як жорсткі диски і накопичувачі на магнітній стрічці (які, тим не менш, можна використовувати як різновид RAM, що отримала назву віртуальна пам’ять).

Працездатність всієї комп’ютерної системи залежить від характеристик підсистеми пам’яті в цілому. Підсистема пам’яті охоплює:

- оперативну пам’ять;

- кеш-пам’ять процесора;

- контролер пам’яті;

- шини даних і команд, що об’єднують всі елементи підсистеми.

Модуль пам’яті – це носій для групи мікросхем. Об’єм модуля пам’яті являється сумою об’ємів всіх мікросхем, які на ньому знаходяться.

Об’єм або ємність модуля пам’яті виражається в мегабайтах або мільйонах байтів. Що стосується мікросхем пам’яті, із яких складається модуль, то їх об’єм вимірюється в мегабітах, тобто мільйонах бітів. Кожна мікросхема пам’яті складається з сотен, тисяч або мільйонів комірок, в кожній з яких міститься один біт інформації. Відповідно, в 64 Мбітній мікросхемі міститься 64 мільйони комірок. В деяких типах мікросхем пам’ять ємкість виражається в описі організації комірок. Наприклад, одна і таж мікросхема в 64 Мбіт може володіти структурою 8×8 або 16×4.

Для визначення об’єму модуля пам’яті визначається ємкість мікросхеми у мегабітах і помножується результат на кількість мікросхем в модулі. Після цього ділиться загальна кількість мегабітів на 8 і отримується об’єм модуля в мегабітах.

На сучасних системних платах використовуються модулі пам’яті DIMM, DDR1-DDR3 SDRAM. На рис. 6.1. наведено модуль пам’яті DIMM SDRAM. Швидкодія мікросхем пам’яті та систем в цілому виражається в мегагерцах (МГц), тобто в мільйонах тактів на секунду, або ж у гігагерцах (ГГц), тобто в мільярдах тактів на секунду.

Пам’ять DDR2 SDRAM. Модулі DDR2 нагадують звичайні DDR DIMM, проте мають більше контактів і трохи іншу конфігурацію настановних зазорів, що не дозволить помилково вставити їх у гніздо для модулів DDR. У конструкції модулів DDR2 передбачено 240 контактів, що істотно більше, ніж в модулях DDR і SDRAM DIMM.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  9. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  10. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3
  11. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика
  12. Банківська система України і її характеристика




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Блоки живлення | Класифікація електронної пам’яті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.