Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗБЕРИ ЗА СХЕМОЮ

Мета: розвивати вміння орієнтуватися в схематичному зо­браженні предмета і здатність конструювати.

Матеріал: будівельний кон­структор, до складу якого входять такі деталі, як кубики, брус­ки, вежі, арки та ін. Схематичні зо­браження зібраних з цих деталей конструкцій (наприклад, кат­ка, підводного човна, вежі та ін. — див. мал.). Кожна деталь такої конструкції повинна бути чітко прорисована.

 
 

 


Ви показуєте дитині схематичне зображення одної із кон­струкцій, а вона повинна зібрати її з деталей, які є в її розпоря­дженні. При цьому зверніть увагу малюка на те, щоб зібрана ним конструкція докладно відповідала схемі.

Перш ніж розпочати конструювання, нехай малюк назве зо­бражений предмет, розповість про його призначення, виділить найважливіші частини і опише їх форму. Після того як констру­кція зібрана, проаналізуйте разом з дитиною, чи все вона зроби­ла правильно, розгляньте помилки, підкажіть, як їх можна ви­правити.

Щоб ускладнити гру, можна збільшити кількість деталей, які використовують для конструкції. Другий спосіб ускладнен­ня — показувати схематичне зображення протягом короткого часу, після чого просити малюка зібрати конструкцію з пам'яті. Тоді гра сприятиме розвиткові не лише образного мислення, але й образної пам'яті.


Читайте також:

  1. Нарощення за схемою простих відсотків при змінній ставці
  2. Робота зі схемою документа
  3. Фізичні явища й принцип дії БТ за схемою із загальним емітером
  4. Хлібопекарські помели пшениці з розвиненою схемою технологічного процесу
  5. Хлібопекарські помели пшениці за скороченою схемою технологічного процесу




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛОМИГОЛОВКА З ПАЛИЧКАМИ | ЗАШИФРУЙ КАЗКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.