Мета: розвивати вміння орієнтуватися в схематичному зображенні предмета і здатність конструювати.
Матеріал: будівельний конструктор, до складу якого входять такі деталі, як кубики, бруски, вежі, арки та ін. Схематичні зображення зібраних з цих деталей конструкцій (наприклад, катка, підводного човна, вежі та ін. — див. мал.). Кожна деталь такої конструкції повинна бути чітко прорисована.
Ви показуєте дитині схематичне зображення одної із конструкцій, а вона повинна зібрати її з деталей, які є в її розпорядженні. При цьому зверніть увагу малюка на те, щоб зібрана ним конструкція докладно відповідала схемі.
Перш ніж розпочати конструювання, нехай малюк назве зображений предмет, розповість про його призначення, виділить найважливіші частини і опише їх форму. Після того як конструкція зібрана, проаналізуйте разом з дитиною, чи все вона зробила правильно, розгляньте помилки, підкажіть, як їх можна виправити.
Щоб ускладнити гру, можна збільшити кількість деталей, які використовують для конструкції. Другий спосіб ускладнення — показувати схематичне зображення протягом короткого часу, після чого просити малюка зібрати конструкцію з пам'яті. Тоді гра сприятиме розвиткові не лише образного мислення, але й образної пам'яті.