Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Державне регулювання у сфері економіки

Функції та завдання державного регулювання економіки суттєво відрізняються на перехідний період до ринку і на період сформованих ринкових відносин. На сучасному етапі основними завданнями державних органів управління в Україні є:

– створення умов для зайнятості працездатного населення і забезпечення соціального захисту громадян;

– охорона довкілля та забезпечення раціонального природокористування;

– формування фінансово-бюджетної політики та її реалізація через механізм оподаткування, розподіл та перерозподіл бюджетних асигнувань;

– кредитно-грошове регулювання, контроль за грошовим обігом; проведення цінової політики;

– здійснення зовнішньоекономічної діяльності та організація між­урядових відносин, створення державного валютного фонду;

– розвиток місцевого самоврядування;

– розміщення державних замовлень на виробництво продовольства, товарів та послуг, що фінансуються з держбюджету;

– управління виробництвом електроенергії, розвитком енергетичної бази України та забезпечення нею народногосподарських потреб;

– організація внутрішньодержавних комунікаційних мереж і шляхів сполучень (залізничний, автомобільний, морський, річковий, повітряний транспорт), інженерних комунікацій (трубопроводи, лінії електромереж, кабельні мережі) та їх комутація у міжнародну систему;

– здійснення заходів щодо конверсії;

– реалізація програм роздержавлення, приватизації власності;

– державна підтримка підприємництва, стимулювання конкуренції;

– вироблення механізмів та ефективно діючих структур захисту державного ринку;

– стимулювання модернізації технології, інноваційної діяльності освоєння нових видів продукції та послуг;

– забезпечення найраціональнішого використання земельних ресурсів, раціонального розміщення на території України промислових споруд і об’єктів;

– забезпечення належного рівня профілактики та охорони здоров’я, безкоштовного лікування хворих у державних медичних закладах;

– безкоштовне забезпечення досягнення достатнього мінімуму загальної та спеціальної освіти в державних школах і спеціальних навчальних закладах;

– організація розвитку національної культури;

– організація діяльності національної пошти, телеграфу та інших видів зв’язку;

– інформування населення з внутрішньо- та зовнішньодержавних питань через державні засоби масової інформації.

До центральних органів виконавчої влади зі спеціальним статусом, що здійснюють регулювання у сфері економіки: Антимонопольний комітет У.; Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг У.; Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку; Державна митна служба У.; Державна податкова адміністрація України; Державна служба експортного контролю У.; Державний комітет статистики України; Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва; Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики; Державний комітет фінансового моніторингу У.; Міністерство економіки У.; Національна комісія з питань регулювання зв'язку У.; Національна комісія регулювання електроенергетики України; Фонд державного майна У..

Державне регулювання економіки здійснюється за допомогою арсеналу методів. Під методами державного регулювання економіки слід розуміти способи впливу держави в особі законодавчих і виконавчих органів на сферу підприємництва, інфраструктуру ринку, некомерційний сектор економіки з метою створення або забезпечення умов їх діяльності відповідно до національної економічної політики. Їх можна класифікувати за двома ознаками. За формами впливу на суб’єкти ринку методи державного регулювання поділяють на дві групи:

- методи прямого - віднести методи адміністративного характеру, засновані на застосуванні таких засобів впливу, як державні замовлення, різного роду ліміти, централізовано встановлені ціни, обмеження, штрафи, дозволи, ліцензії, квоти тощо, а також методи, засновані на застосуванні бюджету як джерела дотування, цільового фінансування окремих суб’єктів і сфер діяльності

- .і непрямого (опосередкованого) впливу - ті, що не прямо регламентують поведінку суб’єктів ринку, а через створення певного середовища для його діяльності, яке мотивує ту або іншу його поведінку. До складу методів непрямого впливу слід віднести податкове регулювання, регулювання через політику прискореної амортизації, методи стимулювання конкуренції тощо .

Залежно від застосування засобів впливу на ринок розрізняють правові, адміністративні, економічні, в тому числі фінансово-бюджетні і кредитно-грошові, методи регулювання ринку. Механізм поєднання методів прямого і непрямого регулювання, правових, адміністративних і економічних може бути різним — залежно від ступеня розвитку ринкових відносин, фінансової та економічної ситуації в країні.


 

63. Заходи впливу до неповнолітніх за вчинення адміністративного правопорушення.

Згідно ст.. 24 -1 до неповнолітніх можуть бути застосовані заходи впливу:

- Зобов'язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого

- Попередження

- Догана або сувора догана

- Передача неповнолітнього під нагляд

 

У разі вчинення неповнолітніми: незаконних дій із наркотиками без мети збуту, дрібної крадіжки, дій, що порушують більшість правил дорожнього руху, керування транспортом у стані сп'яніння (1-3 частини ст. 130), порушення доріг, вулиць та об'єктів на них, порушення правил торгівлі алкогольними напоями чи тютюновими виробами, дрібного хуліганства, стрільби в заборонених місцях, злісної непокори міліції, інших незаконних дій зі зброєю — вони підлягають адміністративній відповідальності на загальних підставах (крім адміністративного арешту). Але з урахуванням характеру правопорушення та особи правопорушника до них можуть бути застосовані й заходи впливу (крім осіб, що вчинили правопорушення, передбачені ст. 185).

Беручи до уваги те, що вчинення правопорушення неповнолітнім є пом’якшуючою обставиною суди застосовують мінімальні розміри адміністративних стягнень.


 


Читайте також:

  1. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  2. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  3. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  4. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  5. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  6. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  7. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  8. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  9. Автоматичне регулювання.
  10. Аграрний комплекс національної економіки.
  11. Адекватна реалізація принципів міжнародної економіки можлива лише в стабільному політичному середовищі.
  12. Адміністративне право і державне управління.




Переглядів: 260

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БАЛАНСОВЫЕ ОТЧЕТЫ | Центральні органи виконавчої та їх загальна характеристика Центральні органи виконавчої та їх загальна характеристика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.