Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поточний контроль

 

Об’єктами поточного контролю знань є: конспекти навчальних тем з курсу відповідно до робочої програми (до 20 балів) та результати виконання модульних завдань (два завдання), які виконуються у другому семестрі (до 30 балів: 15*2).

 

Оцінювання конспектів навчальних тем

 

№ п/п Критерії оцінювання Оцінка в балах
1. Відповідність змісту конспекту програмі з «ОЕТ» 0-5
2. Якість, пропорційність змісту відповідно до планів семінарських занять (повна, часткова, неповна, достатня) 0-5
3. Наявність творчості у розкритті змісту тем, в оформленні рисунків, таблиць, схем, уміння користуватися першоджерелами 0-5
4. Якісний рівень використання літератури (навчальної, наукової, статей тощо). Науковий апарат у роботі, оформлення роботи, її загальний вигляд. 0-5
Усього   0-20

 

Мінімум балів, за які зараховується конспект, – 10. При оцінюванні конспектів навчальних тем викладач також бере до уваги підготовку студентами рефератів, обзорів літератури тощо.

Модульні завдання (всього – 2) розробляються викладачем, який читає курс у даному інституті, відповідно до навчального плану та робочої програми вивчення «Основ економічної теорії». Окреме завдання включає два теоретичні питання, кожне з яких оцінюється в 5, 10, 15 балів. Модуль зараховується при оцінках 10, 15 балів. За два модулі студент може набрати від 20 до 30 балів. Модульні завдання виконуються у письмовій формі[1].

 

Підсумковий контроль знань студентів

Підсумковий контроль знань студентів-заочників з «Основ економічної теорії» здійснюється у формі іспиту в усній формі. Іспитові білети розробляються і затверджуються кафедрою. Білет включає два теоретичні питання, тест, вправу. Якість відповідей оцінюється: кожне теоретичне питання – 10; 15; 20 балів, тест, вправа – 0; 5. Іспит зараховується, якщо студент набрав 30 балів.

 

Загальне оцінювання знань студентів

Здійснюється на основі даних поточного і підсумкового контролю.

Зокрема, воно включає:

1. результати оцінювання конспектів тем курсу – 10; 20 балів;

2. результати виконання модульних завдань – 20; 30 балів;

3. результати підсумкового контролю знань – 30; 40; 50 балів.

 

Кінцева оцінка знань студентів може вар’ювати в межах від 60 до 100 балів. Студенти-заочники, які отримали менше 60 балів, зобов’язані перескласти іспит та виконати необхідні завдання поточного контролю знань (якщо вони були не виконані чи не отримали достатньої оцінки).


VІІІ. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

Основна:


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ | Укази Президента України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.