Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління беззбитковістю діяльності підприємства в умовах впливу фінансових ризиків

Аналіз взаємозв’язку «витрати – обсяг – прибуток» - метод системного дослідження взаємозв’язку витрат, об’єму випуску та прибутку підприємства з метою визначення:

об’єму продаж, який забезпечує відшкодування всіх витрат та отримання бажаного прибутку;

розміру прибутку при визначеному обсязі продаж;

впливу зміни розміру витрат, обсягу та ціни реалізації на прибуток підприємства;

оптимальної структури витрат.

Аналіз взаємозв’язку «витрати – обсяг – прибуток» здійснюється за допомогою різних методів (рис. 11.4)

Рис. 11.4 Методи аналізу «витрати – обсяг – прибуток»

Важливим елементом аналізу взаємозв’язку «витрати – об’єм – прибуток» є аналіз беззбитковості.

Аналіз беззбитковості заснований на розподілі витрат на постійні та змінні, а також на розрахунку крапки беззбитковості, яка виявляє критичний обсяг продажу.

Крапка беззбитковості – це обсяг продажу, при якому:

доходи підприємства дорівнюють його витратам;

маржинальний дохід дорівнює постійним витратам.

Крапка беззбитковості може бути виражена в натуральних (кількість продукції), грошових (виручка) одиницях або в процентах до нормальної потужності.

Розрахунок крапки беззбитковості здійснюється за допомогою рівняння:

(11.1)

(11.2)

Маржинальний метод визначення крапки беззбитковості:

(11.3)

(11.4)

Аналіз взаємозв’язку «витрати – обсяг – прибуток» може бути здійснений за допомогою графіка беззбитковості (рис.11.5).

Рис. 11.5 Графік беззбитковості


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності
  11. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  12. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прибуток як основний фінансовий результат діяльності підприємства | Фінансова звітність підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.