МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організаційна і соціальна ефективність менеджменту персоналу та її основні показники
Важливою передумовою досягнення прийнятного рівня економічної ефективності менеджменту персоналу є забезпечення адекватного організаційного рівня менеджменту персоналу. Інакше кажучи, економічна ефективність менеджменту персоналу виростає з організаційної. Серед найважливіших показників організаційної ефективності менеджменту персоналу варто виокремити: ? стан забезпечення потреб підприємства у персоналі за професіями, спеціальностями, посадами та освітньо-кваліфікаційними рівнями працівників; ? ефективність використання робочого часу, кваліфікації та творчого потенціалу всіх категорій персоналу; ? рівень ритмічності виробництва; ? якість продукції та послуг. Організаційна ефективність менеджменту персоналу досягається повсякденною наполегливою роботою у таких напрямках: ? високоякісне інформаційне забезпечення (нормативно-правові акти, стандарти, організаційно-розпорядчі документи, норми, ліміти, правила, положення, інструкції, плани, графіки, договори, угоди, методичні рекомендації, довідкова література); ? підбір, комплектування і розстановка кадрів, поділ і кооперування праці, делегування повноважень; ? організація та обслуговування робочих місць; ? створення сприятливих умов праці; ? моніторинг ритмічності виробництва; ? звітність, облік і контроль результатів виробництва в усіх структурних підрозділах. Рівень соціальної ефективності менеджменту персоналу характеризується такими показниками і критеріями, які відображають різні аспекти привабливості чи непривабливості роботи в даному трудовому колективі, задоволеності чи незадоволеності людей роботою. Частковими показниками соціальної ефективності менеджменту персоналу є: ? динаміка зростання реальної заробітної плати найманих працівників; ? гарантії зайнятості на тривалий період часу (відсутність загрози втратити роботу); ? стабільність кадрового складу; ? стан умов праці та культурно-побутового обслуговування на виробництві; ? можливості навчання і професійно-кваліфікаційного просування; ? рівень соціального страхування; ? соціально-психологічний клімат у структурних підрозділах і на підприємстві в цілому. Загальний рівень соціальної ефективності менеджменту персоналу можна оцінити через показники задоволеності працівників роботою, який визначається на підставі цілеспрямованих соціологічних досліджень.
Читайте також:
|
||||||||
|