МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика основних ринкових структур
На прикладах можна побачити взаємозв’язок між фундаментальними засадами моделей та детермінантами ринкових структур. Умова, що покупці не оказують ніякого впливу на встановлення ринкової ціни виконується лише у випадку, коли чисельність покупців на ринку велика. Наявність же декількох продавців на ринку припускає їх стратегічну взаємодію, коли постачальник товару має можливість передбачити та врахувати, у процесі прийняття рішення, поведінку своїх конкурентів. Навпаки, більша кількість продавців на ринку передбачає як відсутність їх стратегічної взаємодії, так й те, що вони не оказують жодного впливу на встановлення ринкової ціни. З мікроекономіки відомо, що детермінанти структури ринку визначають властивості ринкової рівноваги, у тому числі співвідношення ціни, граничного доходу, граничних та середніх витрат виробництва. Щоб побачити принципові розбіжності, слід скласти порівняльну таблицю, в якій упорядковані найважливіші закономірності досконало конкурентного середовища та недосконалої конкуренції (монополії, олігополії та монополістичної конкуренції) (табл. 2.4). Аналіз зазначених закономірностей вказує на те, що в реальній економічній практиці досконала конкуренція відсутня, але як крайній варіант форми організації ринку вона в теорії необхідна для встановлення повних характеристик своєї протилежності – монополізму, який у реальному господарському житті, навпаки, дуже розповсюджений. Об’єктивний характер наростання елементів монополізму й домінування монополістичної форми організації ринку показаний у табл. 2.4. Функціонування будь-якого суб’єкта господарювання починається з використання поєднання елементів монополізму й конкуренції тією або іншою мірою. Залежно від кон’юнктури попиту-пропозиції на ринку даного товару, виробник або приймає ринкову ціну, або нав’язує свою ціну на товар. Таблиця 2.4 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|