Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фундаментальні засади основних моделей ринку

 

Критерії, що визначають структуру ринку Досконала конкуренція Монополія Монополістична конкуренція Олігополія
Ступінь впливу продавців на встановлення ринкової ціни Продавці не оказують ніякого впливу на встановлення ринкової ціни Ціну встановлює продавець Продавці оказують вплив на встановлення ринкової ціни Продавці мають можливість впливати на встановлення ринкової ціни
Наявність стратегічної взаємодії продавців на рику Немає стратегічної взаємодії продавців на ринку Не припускається стратегічна взаємодія одного продавця на ринку Немає стратегічної взаємодії продавців на ринку Існує стратегічна взаємодія продавців на ринку
Умови входу на ринок Вхід вільний Вхід повністю блоковано Вхід вільний Вхід може бути блоковано або вільний
Ступінь впливу покупців на встановлення ринкової ціни Покупці не оказують ніякого впливу на встановлення ринкової ціни Покупці не оказують ніякого впливу на встановлення ринкової ціни Покупці не оказують ніякого впливу на встановлення ринкової ціни Покупці не оказують ніякого впливу на встановлення ринкової ціни

Таблиця 2.2

Типи ринкових структур зі сторони попиту

Продавці Покупці
багато декілька один
багато Двостороння поліполія Олігопсонія Монопсонія
декілька Олігополія Двостороння олігополія Монопсонія, що обмежена олігополією
один Монополія Монополія, що обмежена олігополією Двостороння монополія

двосторонньої олігополії (коли декілька продавців протистоять на ринку декільком покупцям).

Будь-яка з моделей ринку має концептуальний характер. Виникає питання, при яких умовах проявляються ті чи інші характерні риси. Фактично мова йде про ідентифікацію ринкової структури, що відповідає тим чи іншим ключовим ознакам. В табл. 2.3 наведено порівняльні характеристики чотирьох основних типів ринкових структур за ключовими ознаками структури ринку.

Таблиця 2.3


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Аналіз ринку
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  5. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  6. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  7. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  8. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  9. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  10. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  11. VI.СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ
  12. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Детермінанти структури ринку продукту та показники ринкової влади фірми | Характеристика основних ринкових структур

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.045 сек.