МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Грабіжницьке ціноутворенняДля посилення монопольної влади домінуюча фірма може встановити ціну нижче рівня середніх і навіть середніх змінних витрат, використовуючи політику грабіжницького (або «хижацького») ціноутворення. Дана політика може використовуватися домінуючою фірмою для «чистки» ринку, поглинання конкурентних фірм та перетворення домінуючої фірми у монополію. Ефективність грабіжницького ціноутворення залежить від співвідношення середніх витрат домінуючої фірми та фірм-конкурентів, а також від висоти входу у галузь. Після витіснення конкурентів з ринку відсутність або низький рівень бар’єрів входу призведе до проникнення на ринок нових конкурентів. Грабіжницьке ціноутворення у цьому разі може перетворитися у цінову війну, не забезпечуючи домінуючій фірмі навіть нормального прибутку у довгостроковому періоді. Грабіжницьке ціноутворення ефективне з точки зору фірми тоді, коли виконавши свою задачу – усунення конкурентів, - воно поступається місцем монопольній ціні. Нецінові стратегічні бар’єри: Додаткові інвестиції у обладнання Інвестиції у обладнання можна трактувати як неповернені витрати для фірм: фірма змушена їх сплачувати, навіть якщо продукт не виробляється. Якщо стара фірма володіє надлишковими виробничими потужностями порівняно з величиною попиту, потенційному конкуренту буде важко проникнути на ринок, стара фірма за першої загрози входу зможе збільшити випуск до заборонного рівня, а нова фірма втратить величину неповернених витрат. Величина неповернених витрат є бар’єром для виходу фірми з галузі: покидаючи ринок фірма втрачає ці витрати. Чим вище рівень неповернених витрат, тим вище очікувані потенційні втрати у випадку змушеного виходу фірми з галузі, тим менш бажаним буде вхід у галузь. Довгострокові контракти з третіми особами Діюча фірма має напрацьовані контракти та довгострокові договори з учасниками галузевого ринку. Це і згода з профспілками, і договори з постачальниками, і контракти з дистриб’юторськими мережами, і контакти з органами влади. Фірмі що входить необхідно проводити роботу по встановленню контактів з третіми особами. Справа ця дуже складна та потребує часу. Тому довгострокові контакти також розглядаються у якості стратегічного бар’єру. Читайте також:
|
||||||||
|