ЕТАП 1 ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ЦІНОУТВОРЕННЯ
Алгоритм маркетингового розрахунку цін
Маркетинговий розрахунок цін — це логічна послідовність кроків, першим з яких є визначення цілей ціноутворення.
При ціноутворенні фірма може орієнтуватися на три групи цілей:
► цілі, орієнтовані на прибуток (максимізація прибутку, отримання цільового прибутку, досягнення заданої віддачі на інвестований капітал);
► цілі, орієнтовані на збут (максимізація виручки, збільшення частки ринку);
► цілі, пов'язані із конкуренцією (стабілізація цін, позиціювання товару стосовно конкурентів).
Читайте також: - I визначення впливу окремих факторів
- II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з урахуванням її виду.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- Ocнoвнi визначення здоров'я
- Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
- Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
- Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
- Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
- Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
- Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
- Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
- Біостратиграфічні методи визначення віку порід
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|