Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. За видом товарів

ІІ За рівнем гнучкості розрізняють

2.1. маркетингову політику стабільних цін

2.2. маркетингову політику гнучких цін,

3.1.маркетингову цінову політику стосовно нових товарів

3.2. маркетингову цінову політику стосовно товарів, які вже тривалий час перебувають на ринку.

 

Оскільки цінова політика передбачає встановлення цін на конкретний товар, логічним буде наступне запитання:

Якими бувають ж ціни? Види цін

І. ЗАЛЕЖНО ВІД ОБОРОТУ, ЯКИЙ ОБСЛУГОВУЄТЬСЯ

ü Оптові:

- оптово-відпускні – ціни підприємств –виробників товарів

- ціни оптового підприємства- ціни оптової реалізації товарів

- трансфертні – ціни, за якими здійснюються комерційні операції між підрозділами однієї фірми

ü Роздрібніціни в роздрібній мережі

ІІ.ЗАЛЕЖНО ВІД ВПЛИВУ ДЕРЖАВИ

ü Фіксовані- встановлюються безпосередньо державою

ü Регульовані - складаються під впливом попиту і пропозиції; при цьому держава встановлює певні обмеження щодо цін

ü Вільні -складаються відповідно до кон'юнктури ринку без будь-якого впли­ву держави

ІІІ ЗАЛЕЖНО ВІД ОСОБЛИВОСТЕЙ КОМЕРЦІЙНОГО КОНТРАКТ

ü Рухома - ціна, зафіксована в контракті, яка може бути переглянута згідно із застереженням у контракті відповідно до зміни ринкової ціни това­ру на момент його поставки

ü Тверда - ціна, яка встановлюється на момент підписання контракту і не підлягає зміні протягом всього терміну дії контракту

ü Ковзна - ціна, яка встановлюється на момент підписання контракту і підлягає перегляду Застосовується цей вид ціни щодо продукції, яка виготовляється протягом тривалого часу

ü Ціни з наступною фіксацією -ціна, яка уточнюється в процесі виконання контракту безпосередньо перед поставкою кожної партії товару або щорічно перед початком фінансового року

ІV ЗАЛЕЖНО ВІД СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ

ü Оптово-вщпускні ціни на промислову продукцію

ü Закупівельні ціни -оптові ціни, за якими сільгосппідприємства, фермери і населення закуповують сільгосппродукцію;

ü Ціни на будівельну продукцію

— кошторисна ціна - граничний розмір витрат на будівництво кожного окремого об'єкта

— прейскурантна - — усереднена кошторисна вартість одиниці продукції (типового об'єкта будівництва; наприклад, 1 кв. м житлової площі);

— договірна - ціна об'єкта, яка встановлюється за домовленістю між замовником і підрядниками

ü Транспортні тарифи - плата за перевезення вантажів і пасажирів

V ЗАЛЕЖНО ВІД ПОРЯДКУ ВІДШКОДУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ВИТРАТ

ü Єдині ціни з включенням витрат з доставки - встановлення єдиної ціни з включенням до неї однакової для всіх споживачів суми транспортних витрат незалежно від відстані, від місця ви­робництва продукції і розраховується як середня вартість усіх перевезень

ü Зональні ціни - передбачають виділення кількох географічних зон і вста­новлення єдиної ціни для клієнтів, які перебувають у межах однієї зони

ü Ціна базисного пункту - при цьому методі обирається кілька базисних міст (пунктів) і фактичні ціни продажу розраховуються додаванням до ціни транс­портних витрат з доставки товару замовнику до найближчого до нього ба­зисного пункту.

 


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автомати для продажу штучних товарів
  5. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  6. Аналізцін і товарівконкурентів
  7. Асортимент шкільних товарів
  8. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  9. Більш широкий вибір товарів і послуг
  10. Вартісний та кількісний облік товарів ЗЕД.
  11. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  12. Виведення нових товарів на ринок




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯ | ЕТАП 1 ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.