МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯРішення щодо того, яка цінова стратегія і тактика будуть обрані, залежить від багатьох внутрішніх і зовнішніх факторів, до яких належить ¨ попит, ¨ конкуренція, ¨ витрати, ¨ посередники, ¨ етап життєвого циклу товару, ¨ державне регулювання цін ¨ маркетингова стратегія та інше.
Визначення цінової політики потребує уточнення таких понять: û Ціна – Ціна, яку платять за товари чи послуги споживачі, має різні назви: ü плата (за навчання, квартиру, оренду), ü проценти (за банківський кредит, посередництво), ü страховий внесок, гонорар, тариф (за проїзд чи перевезення вантажів), ü аванс, комісійні, заробітна плата. З точки зору маркетингу Ціна – грошовий вираз вартості товару або сума коштів, яку покупець має заплатити за товар. Основним елементом ціни є собівартість товару. û Мета Ціноутворення –ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ Ціна, має особливу функцію: отримання такої виручки від реалізації товару, яка покриє витрати на виробництво чи придбання його і забезпечить надходження стійкого прибутку. Роль і значення маркетингової цінової політики в діяльності підприємства суттєво залежать від типу ринку. * Ринок монополістичної (недосконалої) конкуренції - кількість конкурентів відносно невелика, товари достатньо диференційовані з різним рівнем якості і відповідно різним рівнем цін –Найбільша роль маркетингової цінової політики * олігопольний ринок - Невелика кількість продавців, які негайно реагують на цінову політику конкурентів, кожен підприємець, бажаючи змінити ціну, орієнтується передовсім на можливу реакцію у відповідь інших підприємств. - менша роль маркетингової цінової політики * ринок чистої (досконалої) конкуренції -наявність ринкової ціни, яка встановлюється автоматично завдяки великій кількості продавців та покупців, актів купівлі-продажу, співвідношення попиту та пропонування. Головне завдання маркетингової політики на такому ринку — простежити за обсягами попиту і пропонування, динамікою цін. - роль маркетингової цінової політики незначна. * ринок чистої монополії - на ринку домінує один товаровиробник - ціна може бути як нижчою, так і значно вищою за собівартість товарів -Мінімальною є роль маркетингової цінової політики
ВИДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ: І.Залежно від форм реалізації розрізняють: 1.1. пряма - полягає в попередньому розрахунку цін і їх наступному регулюванні залежно від змін ринкової кон’юнктури. 1.2. опосередкована — в опрацюванні системи знижок, умов оплати, поставок, торговельного кредитування. Читайте також:
|
||||||||
|