Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Рішення щодо того, яка цінова стратегія і тактика будуть обрані, залежить від багатьох внутрішніх і зовнішніх факторів, до яких належить

¨ попит,

¨ конкуренція,

¨ витрати,

¨ посередники,

¨ етап життєвого циклу товару,

¨ державне регулювання цін

¨ маркетингова стратегія та інше.

 

Визначення цінової політики потребує уточнення таких понять:

û Ціна –

Ціна, яку платять за товари чи послуги споживачі, має різні назви:

ü плата (за навчання, квартиру, оренду),

ü проценти (за банківський кредит, посередництво),

ü страховий внесок, гонорар, тариф (за проїзд чи перевезення вантажів),

ü аванс, комісійні, заробітна плата.

З точки зору маркетингу Ціна – грошовий вираз вартості товару або сума коштів, яку покупець має заплатити за товар.

Основним елементом ціни є собівартість товару.

û Мета Ціноутворення –ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ

Ціна, має особливу функцію: отримання такої виручки від реалізації товару, яка покриє витрати на виробництво чи придбання його і забезпечить надходження стійкого прибутку.

Роль і значення маркетингової цінової політики в діяльності підприємства суттєво залежать від типу ринку.

* Ринок монополістичної (недосконалої) конкуренції - кількість кон­курентів відносно невелика, товари достатньо диференційовані з різним рівнем якості і відповідно різним рівнем цін –Найбільша роль маркетингової цінової політики

* олігопольний ринок - Невелика кількість продавців, які негайно реагують на цінову політику конкурентів, кожен підприємець, бажаючи змінити ціну, орієнтується передовсім на можливу реакцію у відповідь інших підприємств. - менша роль маркетингової цінової політики

* ринок чистої (досконалої) конкуренції -наявність ринкової ціни, яка встановлюється автоматично завдяки великій кількості продавців та покупців, актів купівлі-продажу, співвідношення попиту та пропонування. Головне завдання маркетингової політики на такому ринку — простежити за обсягами попиту і пропонування, динамікою цін. - роль маркетингової цінової політики незначна.

* ринок чистої монополії - на ринку домінує один товаровиробник - ціна може бути як нижчою, так і значно вищою за собівартість товарів -Мінімальною є роль маркетингової цінової політики

 

ВИДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ:

І.Залежно від форм реалізації розрізняють:

1.1. пряма - полягає в попередньому розрахунку цін і їх наступному регулюванні залежно від змін ринкової кон’юнктури.

1.2. опосередкована — в опрацюванні системи знижок, умов оплати, поставок, торговельного кредитування.


Читайте також:

  1. Абіотичні та біотичні фактори.
  2. Агрегування та факторизація
  3. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  4. Біологічні небезпеки. Вражаючі фактори біологічної дії. Пандемії, епідемії, масові отруєння людей.
  5. Біологічні фактори
  6. Біотичні фактори
  7. Біотичні фактори та їх вплив на деревні рослини
  8. В якій функції гроші обслуговують процес ціноутворення?
  9. Види та типи факторингових послуг
  10. Види тероризму та його вражаючі фактори і збройні напади
  11. Види факторингу
  12. Види, фактори і ступінь порушення типів місцевості.




Переглядів: 559

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Іншим елементом Маркетинг-Микс є Цінова політика | ІІІ. За видом товарів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.