Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зниження витрат на рекламу та інших витрат

Об’єднані фірми отримують можливість зменшення конкурентних витрат на рекламу та стимулювання збуту в наслідок досягнення максимальної віддачі від реклами.

С
Інтегровані фірми, діючи як крупні, володіють певною перевагою у рекламі, особливо при забезпеченні рівня порогу рекламних посилань, що зумовлюють максимальну ефективність реклами. Одиничні посилання не забезпечують ефекту, тоді як кількаразові (5 – 6) визивають ланцюгову реакцію покупців та підвищення попиту, а, отже, і зниження величини середніх витрат на рекламу (рис. 5.3).

 

 

Рис. 5.3. Функція віддачі від реклами

Вже за нульового рівня посилань мається ефект, що відповідає точці А, потім цей ефект досягає максимуму у точці С та поступово спадає. Витрати на рекламу не обмежуються рекламними посиланнями та не зводяться до них, проте з певним наближенням можна розглядати криву як залежність «витрати на рекламу – ефект від реклами». За відсутності рекламної діяльності, фірма буде мати збиток, оскільки про продукцію фірми та про неї покупці не матимуть уявлення. У цьому випадку можна припускати, що нульові витрати на рекламу мають від’ємний результат, що й відображує точка А на рис. 5.3(б).

По мірі зростання витрат на рекламу, включаючи й рекламні посилання відносно тих чи інших марок товарів, та формування іміджу фірми, її історії, досягнення тощо позитивний ефект продажу, пов'язаний з рекламою, буде компенсувати витрати на рекламу, крива перетинає вісь абсцис у точці В, потім досягає певного максимуму у точці С та починає спадати, перетинає вісь абсцис знову у точці D, та прагне до точки Е вже у області від’ємних значень ефекту. За певного оптимального значення витрат (посилань) ефект буде мати максимальне значення. Падіння ефекту у областях а та b має різну природу – у області а спадає інформованість, у області b – надлишок та надокучливість інформації.

Об’єднання фірм мають перевагу перед дрібними фірмами у збільшенні адресності рекламних посилань, за рахунок чого його крива обсягу продажу буде вище кривої для малої фірми.


Читайте також:

  1. II. Елементи операційних витрат
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. V. Інші витрати
  6. V. Перевезення вантажів у прямому змішаному сполученні за участю залізниць та інших видів транспорту
  7. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  8. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  9. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  10. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  11. Адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати, інші витрати та їх облік
  12. Адміністративно-збутові витрати включають в себе адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати (код 070,080, 090, ф. № 2 с.-г.).




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економія, що обумовлена масштабами виробництва. | Мотив монополії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.