Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мотив монополії

Дуже актуальний мотив інтеграції горизонтального типу, оскільки дає можливість фірмі обмежити конкуренцію, досягнувши повної монопольної влади у регулюванні рівня цін та обсягів виробництва. В довгостроковому періоді монополістичне об’єднання фірм обиратиме масштаби виробництва, а не лише обсяг використання змінних факторів (рис. 5.4)

P,C

ATC1 MC1

P1 E1 MC2

C1 A E2 = Em

P2=Pm LRMC

C2=Cm LRAC

ATC2 D

MC2=LRMC= B F

=MR

MR

Q1 Q2=Qm QF Q

Рис. 5.4. Довгострокова рівновага за монопольної влади

Якщо існує декілька варіантів розвитку, горизонтальне об’єднання обирає той варіант, який передбачає для нього більший прибуток. Отже найкращій із короткострокових станів рівноваги є водночас станом довгострокової рівноваги монополіста.

У випадку монополії для стану довгострокової рівноваги закономірним є те, що

Pm > LRMC = min LRAC. (5.1)

 

На рис. 5.4 цей прибуток чисельно дорівнює площі прямокутника CmPmEmC. Монополіст при максимізації прибутку не змушений працювати на рівні мінімальної довгострокової середньої вартості, яка досягається в точці F при обсязі випуску QF. Його обсяг випуску Qm буде меншим за обсяг QF, що у випадку повної конкуренції відповідає ефективному масштабу виробництва фірм.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  10. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  11. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  12. V ПРИЦЕПКА И ОТЦЕПКА ЛОКОМОТИВА




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зниження витрат на рекламу та інших витрат | Послаблення ринкової влади постачальників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.