Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створення конкурентних переваг

Для виживання у конкурентній боротьбі фірма повинна мати особливі конкурентні переваги, які слід утримувати та захищати у довгостроковій перспективі. Фірма напрацьовує ці переваги за рахунок підвищення своєї компетентності, нарощування та використання науково-технічного потенціалу, завдяки якому вона зможе поставити на ринок продукцію, що відрізняється від продукції інших продавців.

Прискорення темпів науково-технічного прогресу призводить до збільшення витрат на науково-дослідницькі роботи, витрат на нові технології, тим самим ускладнюючи створення нових конкурентних переваг. Ці фактори виступають додатковим стимулом до горизонтальної інтеграції фірм.

Крім того, на фоні глобалізації економіки та уніфікації потреб споживачів, інтеграція стає необхідністю для швидкого опанування перспективних ринків. Фірма повинна розповсюджувати свою продукцію швидше, ніж її конкуренти. Оскільки розміщення у інших регіонах або країнах автономних підрозділів пов’язане з високими витратами, то без кооперації неможливо обійтися. При цьому, якщо потреби споживачів у різних географічних областях відмінні одні від одних, фірма повинна диференціювати свою пропозицію, щоб у кожному регіоні, вона змогла використовувати конкурентні переваги місцевих партнерів.

Забезпечення кон’юнктурної безпеки

З конкурентної точки зору, поведінка фірми у будь-якій ситуації

визначається логікою конкурентної боротьби, протидіями своїм економічним суперникам. Однак у багатьох ситуаціях фірма цілеспрямовано уникає конкурентної протидії, щоб захистити та забезпечити безпеку власного виробництва.

З економічної точки зору, інтеграція дозволяє дуже суттєво скоротити рівень невизначеності та ризику на ринку. Поняття «інтеграція» засвідчує об’єднання фірм, що здійснюють взаємну підтримку та взаємодопомогу. Фірми приймають усі ці умови з метою гарантування «злагоди та безпеки» для кожної з неї, з метою протистояння будь-яким зовнішнім загрозам.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. ISO 15504. Причини та історія створення
  4. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  5. А. Створення власної папки.
  6. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  9. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  10. Алгоритм створення тренінгової програми
  11. Аналіз конкурентних ситуацій
  12. БАЗОВІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПРОЕКТУ




Переглядів: 675

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послаблення ринкової влади постачальників | Організаційне навчання та взаємне доповнення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.