Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПРЯМИХ І НЕПРЯМИХ ПОДАТКІВ

Переваги непрямих податків   Недоліки непрямих податків  
  Організаційні – для непрямих податків характерна простота сплати та регулярність надходження до бюджету. Утримання і контроль надходження непрямих податків не вимагає розширення податкового апарату     Обтяження для багатосімейних – фактично оплата податку здійснюється головою сім'ї, а формується всіма членами сім'ї. Прямі податки обкладають середню податкоспроможність, непрямі ж здійснюють принцип самооподаткування, оскільки за допомогою непрямих податків платник сам регулює індивідуальну податкоспроможність  
     
Бюджетні – оскільки непрямі податки збільшують доходи держави за рахунок зростання населення або його добробуту, то вони вигідніші для країн, що прогресують в економічних відносинах  
      Політичні – оскільки право стягування непрямих податків майже ніколи не оспорюються. Об'єктом політичної боротьби, як правило, виступає прибутковий податок і податок на прибуток  
   
Поліцейські – податки впливають на сукупне споживання|вжиток| шляхом дорожчання того або іншого продукту. При цьому особливо важливо|поважно| стримуюче дію держави на споживання|вжиток| продуктів, шкідливих для здоров'я нації і моральності  
      Соціально-економічні – непрямі податки лягають на окремих осіб непропорційно їх капіталу або доходу, надмірно обтяжуючи низькооплачувані верстви населення  
   
Політичні – прямі податки, з позиції обивателя, сплачуються державі дарма|задарма|, непрямий же податок завуальований у ціні товару і якщо платник і усвідомлює, що ціна збільшена податком, то все одно він одержує|отримує| натомість необхідний продукт  
      Підприємницькі – непрямі податки в умовах розвинених ринкових відносин обмежують розмір прибутку підприємництва, оскільки в умовах конкуренції не завжди можливо підвищення ціни на величину непрямих податків, особливо у випадках підвищення ставок цих податків  
   
Економічні – для кінцевого|скінченного| споживача непрямі податки зручні тим, що визначаються розміром споживання|вжитки|, зручністю сплати|виплати| в часі, близькістю до місця внесення, відсутністю примусового характеру|вдачі|, відсутністю втрати часу для внеску, не вимагають накопичення певних сум, не пов'язані з екзекуційними заходами  
     
Переваги прямих податків   Недоліки прямих податків  
  Економічні – прямі податки дають можливість встановити пряму залежність між доходами платника і його платежами до бюджету       Організаційні – пряма форма оподаткування вимагає складного механізму стягування податків, оскільки пов'язана з достатньо складною методикою ведення бухгалтерського обліку і звітності  
     
Регулюючі – в країнах з|із| розвиненою ринковою економікою пряме оподаткування є|з'являється,являється| важливим|поважним| фінансовим важелем регулювання економічних процесів (інвестицій, накопичення капіталу, сукупного споживання|вжитку|, ділової активності та ін.)  
      Контрольні – контроль надходження прямих податків вимагає істотного розширення податкового апарату і розробки сучасних методів обліку і контролю платників  
   
Соціальні – прямі податки сприяють розподілу податкового тягаря таким чином, що великі податкові витрати мають ті члени суспільства|товариства|, у|в,біля| яких вищі доходи. Такий принцип оподаткування більшістю економістів світу|світу| вважається|лічиться| найбільш справедливим  
      Поліцейські – прямі податки пов'язані з можливістю ухилення від сплати податків через недосконалість фінансового контролю і наявності комерційної таємниці  
   
   
  Бюджетні – пряме оподаткування вимагає певного розвитку ринкових відносин, оскільки|тому що| тільки|лише| в умовах реального ринку може формуватися реальна ринкова ціна, а отже, і реальні доходи (прибуток), проте|однак| з|із| такою ж вірогідністю|ймовірністю| можуть мати місце і збитки. Тому прямі податки не можуть бути|з'являтися,являтися| стабільним джерелом доходів бюджету  
   


Читайте також:

  1. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  2. Адміністрування податків
  3. Адміністрування податків і зборів.
  4. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  5. Але в реклами є і недоліки.
  6. Аналіз непрямих витрат
  7. Аналіз прямих витрат на оплату праці
  8. Аналіз прямих матеріальних витрат
  9. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  10. Бюджет прямих витрат на матеріали
  11. Бюджет прямих витрат на оплату праці
  12. Бюджетні установи як платники податків і платежів до бюджету.




Переглядів: 908

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація податків | Функції податків і принципи оподаткування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.