Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи подолання опіру змінам

Існує ряд достатньо універсальних методів подолання опору стратегічним змінам. Тут ми розглянемо дві групи методів, які запропоновано Е. Хьюзом (1975) і Дж. Коттером та Л. Шлезінгером.

Хьюз виділяє вісім чинників подолання опору змінам.

Чинник 1: облік причин поведінки особистості в організації:

· враховувати потреби, схильності і надії тих, кого зачіпають зміни;

· демонструвати отримання ними індивідуальної вигоди від реалізації стратегії.

Чинник 2: значення авторитету керівника:

· наявність достатнього авторитету — формального або неформального;

· володіння достатньою владою і впливом.

Чинник 3: надання інформації групі:

· відповідна інформація, що відноситься до справи і досить важлива.

Чинник 4: досягнення загального розуміння:

· загальне розуміння необхідності змін;

· участь в пошуку і трактуванні інформації.

Чинник 5: відчуття приналежності до групи:

· загальне відчуття причетності до змін;

· достатній ступінь участі.

Чинник 6: авторитет групи для її членів:

· узгоджена групова робота для зниження протидії.

Чинник 7: підтримка змін лідером групи:

· залучення лідера в конкретній робочій обстановці (без відриву від безпосередньої роботи).

Чинник 8: інформованість членів групи:

· відкриття каналів зв'язку;

· обмін об'єктивною інформацією;

· знання досягнутих результатів зміни.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  7. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  8. IV. Учебно-методические рекомендации
  9. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опір змінам та його подолання | Методи, які дозволяють вирішувати проблему опіру змінам.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.