Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Примітка до таблиць 12.3 і 12.4: у чисельнику наведено значення відстані для повітряного, у знаменнику – для наземного ядерного вибуху.

Завдання 12.62Розрахунок радіусу зон загоряння окремих видів матеріалів у залежності від виду ї потужності вибуху

Для визначення радіусу зон спалахування(загоряння) у чистому повітрі, можна скористатися даними таблиці 1.5

Таблиця 1.5 - Радіуси спалахування деяких об’єктів (ймовірність 50%) у чистому повітрі, без снігу, км

Об’єкти Потужність ядерного вибуху, кт
Деревина соснова трухлява 2.8 – 4.7 3.8 – 6.6 5.0 – 8.7 7.6 – 13.2
Опале листя, стружка соснова 4.1 – 7.3 6.2 – 12.0 8.6 – 15.8 12.5 - 21.5
Опала хвоя 3.5 – 5.7 5.4 – 8.7 7.0 – 12.4 10.0 – 17.0
Суха рослинність 4.6 – 8.2 6.8 – 12.5 9.3 – 16.2 14.0 – 22.0
Будівлі, вкриті соломою 5.3 – 8.6 7.6 – 12.5 10.1 – 16.6 15.0 – 23.1
Будівлі дерев’яні, штабелі пиломатеріалів, дерев’яна тара 4.2 – 7.1 6.1 – 11.5 8.2 – 15.3 12.5 – 21.2
Житлові будівлі 4.7 – 8.0 6.7 – 12.0 9.1 – 15.6 14.0 – 22.0
Автомобілі 5.3 – 8.6 7.0 – 12.0 9.3 – 16.2 13.0 – 21.0

Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  4. F) Наслідки демографічного вибуху.
  5. I визначення впливу окремих факторів
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  9. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  10. Iсторичне значення революції.
  11. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розміри зон пожеж знаходимо за допомогою таблиці 12.4. Спочатку розрахуємо величину світлового імпульсу, яке буде спостерігатися на межі зон пожеж. | Примітка: 1) Перша цифра – за наземного вибуху, друга – за повітряного.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.