![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення фактичних витрат на виробництво 1 пляшки напою.
У таблиці 3.3 приведено порівняння планових і фактичних витрат на виробництво і визначено відхилення від плану. Таблиця 3.3 Зміни витрат на виробництво продукції
В результаті зниження матеріальних і загальновиробничих витрат, собівартість одиниці товарної продукції зменшилася на 0,33 грн. 3.2. Розрах. планового і фактичного прибутку від реалізації продукції Прибуток – ця та частина виручки, яка залишається після відшкодування всіх витрат на виробництво і реалізацію продукції. Прибуток від реалізації продукції – це основна складова валового прибутку підприємства. Її планування здійснюється прямим і аналітичним методами. У зв'язку з обмеженим асортиментом продукції, в курсовій роботі використовується метод прямого рахунку. Фактичний прибуток від реалізації визначається як різниця між фактичною виручкою від реалізації продукції (без урахування ПДВ і акцизного збору) і її повною фактичною собівартістю по формулі: де Як було сказано вище, при розрахунку собівартості застосовувався нормативний метод, згідно цьому методу фактична собівартість продукції визначається шляхом збільшення до нормативної (плановою) собівартості або віднімання з неї виявлених в звітному періоді відхилень від норм і зміни норм. При визначенні фактичної ціни на продукцію потрібно врахувати той факт, що метою проведення заходів інноваційного характеру є зниження собівартості і збільшення прибутку, при цьому продукція буде реалізована за плановою ціною, тобто фактична ціна на продукцію дорівню\ плановоїї. 1) Фактична виручка від реалізації розраховується по формулі: де
2) Фактична повна собівартість i-го виду продукції визначається по формулі:
де
3) Визначаємо фактичну виручку від реалізації продукції, грн.:
4) Визначаємо фактичну собівартість продукції, грн.:
5) Фактичний прибуток від реалізації продукції складе, грн.:
6) Фактична рентабельність продукції визначається по формулі:
В результаті зниження витрат на виробництво напоїв, рентабельність продукції зросла в порівнянні з плановим показником і склала 27,69%.
Розрахунок планового прибутку приведений в таблиці 3.4, а фактичному прибутку в таблиці 3.5.
Таблиця 3.4 Планування прибутку від реалізації
Таблиця 3.5 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|