МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задача 2.Визначити додатковий товарообіг торговельного підприємства під впливом реклами, економічний ефект рекламування, якщо відомі такі дані: - середньоденний товарообіг до рекламного періоду - 6700 гри; - приріст середньоденного товарообігу за рекламний та після рекламний період-10%; - кількість днів обліку товарообігу у рекламний та після рекламний період -30 - торгівельна надбавка на товар до ціни реалізації - 30%; - витрати на рекламу - 5000 грн.; - додаткові витрати з приросту товарообігу - 1000 грн. Ситуація[21;с.61-62] Підготовка інформації для проведення рекламної кампанії. Фірма-виробник овочевих консервів (молочних виробів, фруктових соків, ковбас) звернулася в рекламне агентство із замовленням на проведення рекламної кампанії на зарубіжному ринку (Східна та Західна Європа, США). З метою отримати інформацію, необхідну для організації ефективної рекламної кампанії, рекламне агентство проводить опитування фірми за допомогою опитувального листа. Опитувальний лист 1.Офіційні реквізити: повне найменування та адресу фірми, що виробляє товар; контактні засоби зв'язку. 2.Основні цілі майбутньої рекламної кампанії: комерційна реклама для прямого збільшення продажів рекламованої продукції; кампанія «паблік рілейшнз» для підняття престижу продукції і (або) фірми-виробника; інша мета. 3.Повне найменування рекламованої продукції. Питання та завдання Група студентів поділяється на дві команди. Кожна команда розробляє інформацію для рекламного агентства. Потім одна з команд представляє свою інформацію іншій команді, якій тепер належить виконати роль рекламного агентства, і навпаки. Кожна команда повинна: 3.Використовуючи запропоновану інформацію, вибрати засіб розповсюдження реклами, вид реклами й розробити її зміст. 4.Дати оцінку роботи агентства та ступеня повноти інформації, яку йому представив рекламодавець. Методика розв’язання [26;с.671]
1. Можлива частка ринку фірми: Дм = (9) де Д1 Д2 - частка ринку фірми до і після проведення рекламної кампанії відповідно, %; Е - місткість ринку, тис. шт.
2. Додатковий валовий прибуток: ∆Пв = П1 • Д (10) де П1 - прибуток на один виріб, грн.
3. Додатковий чистий прибуток за мінусом витрат на проведення рекламної кампанії: ∆Пч = ∆Пв (11) де В - витрати на проведення рекламної кампанії, грн.
4. Додатковий товарообіг під впливом реклами: Тд = (12) де Тд - додатковий товарообіг під впливом реклами, грн.; Тс - середньоденний товарообіг до рекламного періоду, грн.; П - приріст середньоденного товарообігу за рекламний і після рекламний період; Д - кількість днів обліку товарообігу у рекламний та після рекламний період.
5. Економічний ефекти рекламування: Є = (13) де Тд - додатковий товарообіг під впливом реклами, грн.; НТ - торгівельна надбавка на товар у % до ціни реалізації; Up- витрати на рекламу, грн.; Uд - додаткові витрати по приросту товарообігу, грн.
Тести ? 1 Підприємство зробило внесок у благодійний фонд. У засобах масової інформації з'явилися повідомлення про цю подію, що створила позитивний образ даної фірми і відповідно сприяла підвищенню обсягів реалізації. Який елемент маркетингових комунікацій застосовано? a)Спонсорство б) Реклама в) Стимулювання збуту г) Зв'язки з громадськістю ? 2 Розробляючи комплекс маркетингових комунікацій, підприємство запланувало проведення конкурсу і використання купонів, які застосовуються під час: a) Пропаганди б) Стимулювання збуту в) Реклами г) Персонального продажу ? 3 Розрахунок рекламного бюджету здійснювали за методом, при якому затрати на рекламу визначали залежно від динаміки продажу товарів. Це: a) Метод обчислення у відсотках від суми продажу б) Метод обчислення від наявних можливостей в) Метод конкурентного паритету г) Метод рівня затрат у минулому періоді ? 4 Якщо бюджет реклами визначається як сума, що залишилася після вирахування від загального доходу витрат на виробництво, постійних витрат, що не залежать від обсягів виробництва і не пов'язані з маркетингом, то – це: a) метод розрахунку бюджету реклами від наявних коштів; б) метод визначення бюджету реклами з розрахунку на одиницю продукції; в) метод визначення бюджету на основі цілей і завдань реклами; г) метод визначення бюджету реклами на основі паритету з конкурентами; ? 5 Якщо бюджет реклами визначається у відповідності до ціни товару, то – це: a) метод розрахунку бюджету реклами від наявних коштів; б) метод визначення бюджету реклами з розрахунку на одиницю продукції; в) метод визначення бюджету на основі цілей і завдань реклами; г) метод визначення бюджету реклами на основі паритету з конкурентами; ?6 Якщо розмір бюджету просування залежить від витрат конкурентів, то – це: a) метод визначення бюджету на основі цілей і завдань реклами; б) метод розрахунку бюджету реклами від наявних коштів; в) метод визначення бюджету реклами з розрахунку на одиницю продукції; г) метод визначення бюджету реклами на основі паритету з конкурентами; ? 7 Прямий маркетинг: a) сукупність інструментів ( персональний продаж, реклама, стимулювання збуту та зв'язки з громадськістю), що дозволяє успішно вивести товар на цільовий сегмент ринку; б) назва, термін, знак, символ чи малюнок (або їх поєднання) для ідентифікації продукції одного продавця та її диференціації від продукції конкурентів; в) різноманітні, переважно короткочасні заохочувальні заходи (презентації, виставки, конкурси, ваучерні схеми, знижки), спрямовані на прискорення чи збільшення продажу окремих товарів чи послуг; г) прямий зв'язок (поштою, телефоном, факсом, електронною поштою) з певними, ретельно обраними індивідуальними споживачами з метою одержати від них оперативну реакцію; ? 8 Різноманітні, переважно короткочасні заохочувальні заходи (презентації, виставки, конкурси, ваучерні схеми, знижки), спрямовані на прискорення чи збільшення продажу окремих товарів чи послуг – це: a) персональний продаж; б) стимулювання збуту; в) прямий маркетинг; г) просування товару; ? 9 Фірма або особа, яка видає замовлення на рекламу: a) рекламодавач; б) рекламна агенція; в) рекламна аудиторія; г) рекламна кампанія; ? 10 Організація або установа, яка виконує повний комплекс рекламних послуг: a) рекламодавач; б) рекламна агенція; в) рекламна аудиторія; г) рекламна кампанія; ? 11 Система рекламних заходів, пов'язаних єдиним задумом: a) рекламодавач; б) рекламна агенція; в) рекламна аудиторія; г) рекламна кампанія; ? 12 Об'єкти реклами, на які вона розрахована: a) рекламодавач; б) рекламна агенція; в) рекламна аудиторія; г) рекламна кампанія; ? 13 Каталог: a) рекламне друковане видання загально інформаційного характеру; б) листівка або бланк для прямої поштової реклами; в) рекламне друковане видання з характеристиками товару і можливостями їх придбання; г) комерційна пропозиція; ? 14 "Дірект-мейл": a) будь-яка форма повідомлень, що використовується підприємством; б) цілеспрямована інформація про якості конкретних товарів і послуг з метою повідомлення можливих споживачів і створення попиту на ці товари та послуги; в) рекламна аудиторія; г) рекламне звернення до споживачів через пошту; ?15 Вкажіть найбільш точне визначення реклами: a) платна форма представлення і просування ідей, товарів або послуг; б) засіб інформації про товар чи фірму; в) комерційна пропаганда діяльності фірми; г) усне нагадування споживачам про свої товари; ?16 Престижною рекламою називають: a) рекламу в престижних засобах масової інформації; б) рекламу, основною метою якої є створення образу, який вигідно відрізняє фірму від конкурента; в) рекламу, яка надає більш повну інформацію про товар покупцям, що ним зацікавились; г) рекламу, яка проводиться безпосередньо на місцях продажу товарів; ?17 Агресивною рекламою називають таку, що: a) демонструє переваги однієї фірми над іншою; б) демонструє переваги конкретного товару певної фірми; в) демонструє позитивні характеристики товарів конкурентів; г) демонструє позитивні характеристики товарів своєї фірми; ?18 Інформативна реклама: a) нагадує про товар, місце й умови його продажу; б) доводить до відома споживачів інформацію про товари, їх призначення, якість, принципи дії, рівень цін на них; в) переконує у необхідності придбати товар; г) реклама, основною метою якої є створення образу, який вигідно відрізняє фірму від конкурента; ?19 Превентивною рекламою називають таку, що: a) наводиться в обмеженому обсязі; б) проводиться з метою підриву позицій конкурентів; в) підкреслює статус фірми, її надійність,прогресивність, стабільність; г) нагадує про товар, місце й умови його продажу; ?20 До основних засобів розміщення масової реклами відносять: a) презентації; б) пропаганду; в) пресу; телебачення; г) радіо; вуличну рекламу; д) консультування;
Тема 11.Маркетингова політика продажу Практичне заняття №1 Питання для підготовки до практичних та семінарських занять 1.Сутність та значення політики розподілу. Цілі політики розподілу. 2.Функції каналів розподілу. 3.Формування каналів розподілу. 4.Алгоритм вибору каналу розподілу. Основні характеристики каналів розподілу. 4.Управління каналами розподілу. 5.Вертикальні маркетингові системи. [Література 7,8,9,23,24] Читайте також:
|
||||||||
|