МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Тема 2. Класифікація видів маркетингуПитання для підготовки до практичних та семінарських занять 1. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від часу реалізації маркетингових програм; 2. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від сфери застосування; 3. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від виду продукції; 4. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від масштабів ринку; 5. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від характеру попиту; 6. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від цілей учасників ринку.
Теми рефератів: 1. Комерційна діяльність підприємств за умов використання сучасної концепції маркетингу як філософії бізнесу. 2. Розвиток маркетингової діяльності відповідно до характеру попиту. Практичні завдання 1. Визначити в залежності від характеру попиту відповідні види маркетингу:
2. Проведіть класифікацію видів маркетингу, виходячи з наступних класифікаційних ознак:
Тести 1. Сучасне визначення маркетингу: а) маркетинг – це вид людської діяльності, який передбачає виявлення та задоволення потреб споживачів через ринковий обмін для досягнення поставлених цілей б) маркетинг – це вид діяльності, спрямованої на задоволення потреб людини через обмін в) маркетинг –специфічна система організації діяльності сучасного господарюючого суб’єкта, спрямованого на розв’язання проблем збуту на мікроекономічному рівні 2. Сутність синхромаркетингу: а) попит на товар негативний, його слід перебороти б) попит коливається, необхідно його стабілізувати в) попит надмірний, необхідно його знизити 3. Сутність конверсійного маркетингу: а) сформувався ірраціональний попит, його слід звести до нуля б) попит на товар негативний, його слід подолати в) попит на товар відсутній, необхідно його створити 4. Сфери застосування маркетингу: а) винятково в економічній сфері б) в усіх сферах життєдіяльності, як інструмент досягнення цілей в) в економічній та соціальній сферах 5. Один із принципів маркетингу: а) винятковість кожної товарної одиниці б) постійне нарощування рекламних зусиль в) пріоритетність довгострокових інтересів 6. Головна ідея маркетингу полягає в тому, що: а) фірма концентрує свою увагу на продажу товарів б) фірма досягає поставленої цілі через задоволення потреб споживачів в) фірма інтенсифікує збут з метою отримання максимального прибутку 7. Демаркетинг передбачає: а) пошук нових можливостей пожвавлення попиту б) зниження попиту, якщо він перевищує можливості підприємства в) подолання негативного відношення споживачів до товару 8. Правильне визначення обміну: а) це акт одержання від будь-кого чого-небудь б) це процес отримання однією стороною від другої певної цінності із зустрічною пропозицією, яка б задовольняла сторону-продавця в) це задоволення нужд і потреб споживачів 9.Комплексність маркетингових заходів для досягнення цілей підприємства це: а) вид маркетингу б) функція маркетингу В) принцип маркетингу 10. Попит це: а) почуття недостачі чого-небудь, що відчуває людина, відповідно до рівня її індивідуальної свідомості б) бажання і можливість споживача купити товар або послугу у певний час і у певному місці В) товар, що задовольняє потребу споживача 11. Потреба це: а) почуття недостачі чого-небудь, що відчуває людина, відповідно до рівня її індивідуальної свідомості б) бажання і можливість споживача купити товар або послугу у певний час і у певному місці в) товар, що задовольняє потребу споживача 12. За часом реалізації маркетингових програм розрізняють маркетинг: а) міжнародний, національний, регіональний б)стратегічний, тактичний, оперативний в) розвиваючий, конверсійний, стимулюючий
13. За характером попиту розрізняють маркетинг: а) міжнародний, національний, регіональний б)стратегічний, тактичний, оперативний в) розвиваючий, конверсійний, стимулюючий 14. Коли на ринку склався надзвичайно високий попит, який суттєво перевищує можливості підприємства, застосовують: а) демаркетинг б) ремаркетинг в) протидіючий маркетинг 15. Якщо на ринку склався потенційний попит, коли товар відсутній застосовують: а) розвиваючий маркетинг б) стимулюючий маркетинг в) підтримуючий маркетинг 16. Якщо на ринку попит відповідає можливостям і цілям підприємства застосовують: а) розвиваючий маркетинг б) стимулюючий маркетинг в) підтримуючий маркетинг 17. Який маркетинг називають стимулюючим ? а) той, що впроваджується за умови зниження попиту б) той, що впроваджується за умови відсутності попиту в) той, що впроваджується за умови негативного попиту 18. Ремаркетинг впроваджується за умови: а) зниження попиту б) відсутності попиту в) негативного попиту 19. Споживчий маркетинг: а) реалізується, коли споживачами продукції виступають підприємства та організації різних секторів економіки б) передбачає задоволення потреб кінцевих споживачів, продаж товарів і послуг для особистого або побутового призначення в) передбачає продаж товарів і послуг виробничого та особистого призначення за кордоном
20. Якщо на ринку сформувався ірраціональний попит застосовують: а) розвиваючий маркетинг б) підтримуючий маркетинг в) протидіючий маркетинг Читайте також:
|
||||||||||||||||
|