Тема 3 Система і характеристики маркетингу
Питання для підготовки до практичних та семінарських занять
1. Сутність системи маркетингу.
2. Маркетингова інформаційна підсистема.
3. Підсистема комплексу маркетингу.
4. Підсистема управління маркетингом.
5. Маркетингове середовище. Зовнішнє і внутрішнє маркетингове середовище.
6. Макросередовище функціонування організаційної системи.
7. Мікросередовище функціонування організаційної системи.
8. Основні функції маркетингу.
9. Цілі маркетингу як основа його функцій.
10. Функції управління маркетингом.
11. Функції маркетингового дослідження.
12. Функції комплексу маркетингу.
Теми рефератів
1. Побудова системи потоків маркетингової інформації на підприємстві.
2. Розвиток економічних, соціальних, правових процесів в Україні та їх вплив на маркетингову діяльність підприємств.
3. Контактні аудиторії у маркетинговому середовищі.
4. Диференціація маркетингових функцій і їх взаємозв’язок у контурі маркетингу.
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- BANKING SYSTEM. Банковская система
- D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
- II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
- III. центральная нервная система
- ISO9000. Як працює система управління якістю
- IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
- IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
- The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
- V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
- V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
- V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|