Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3 Система і характеристики маркетингу

Питання для підготовки до практичних та семінарських занять

1. Сутність системи маркетингу.

2. Маркетингова інформаційна підсистема.

3. Підсистема комплексу маркетингу.

4. Підсистема управління маркетингом.

5. Маркетингове середовище. Зовнішнє і внутрішнє маркетингове середовище.

6. Макросередовище функціонування організаційної системи.

7. Мікросередовище функціонування організаційної системи.

8. Основні функції маркетингу.

9. Цілі маркетингу як основа його функцій.

10. Функції управління маркетингом.

11. Функції маркетингового дослідження.

12. Функції комплексу маркетингу.

Теми рефератів

1. Побудова системи потоків маркетингової інформації на підприємстві.

2. Розвиток економічних, соціальних, правових процесів в Україні та їх вплив на маркетингову діяльність підприємств.

3. Контактні аудиторії у маркетинговому середовищі.

4. Диференціація маркетингових функцій і їх взаємозв’язок у контурі маркетингу.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  11. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Класифікація видів маркетингу | Практичні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.