МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||
Практичні завдання1.В логічній послідовності заповнити схему (рис. 1), використовуючи наступні складові: маркетингова інформаційна підсистема; визначення маркетингових цілей; підсистема комплексу маркетингу; дослідження конкурентів; здійснення товароруху; управління маркетингом як системою; маркетингові комунікації; ціноутворення; система маркетингу підприємства; комплексне дослідження ринку; вивчення споживачів; підсистема управління маркетингом; виробництво продукції.
Рис. 1. Система маркетингу підприємства 2.На рис.2 показати логічний взаємозв’язок понять: внутрішнє середовище; макросередовище; некероване середовище; зовнішнє середовище; мікросередовище; зовнішнє середовище опосередкованої дії; кероване середовище; зовнішнє середовище прямої дії.
Рис.2. Маркетингове середовище
3. З кожної групи факторів макросередовища (табл. 2)вказати 4 – 5 найбільш важливих з низ з позицій виробничо-господарської діяльності для: а) агропідприємства; б) будівельної організації; в) фабрики меблів. Наведені фактори розташуйте за їх важливістю, порівняйте і прокоментуйте результати. 4. В якості прикладу вибрати будь-яке добре відоме підприємство (за місцем працевлаштування, проходження практики, ін.). Визначити, які суб’єкти господарювання для даного підприємства є: а) постачальниками; б) конкурентами; в) клієнтами; г) посередниками; д) контактними аудиторіями.
Таблиця 2. Фактори макросередовища маркетингу
Тести 1. Макроекономічне середовище фірми формують фактори: а) конкуренти б) демографічні в) контактні аудиторії
2. Контактні аудиторії це: а) суб’єкти, які є безпосередніми покупцями продукції підприємства б) суб’єкти, що проявляють реальний чи потенційний інтерес до підприємства та впливають на його спроможність досягти поставлених цілей в) суб’єкти, які входять в безпосередній контакт з підприємством і поставляють йому товари 3. Яка з приведених цілей відповідає маркетинговим вимогам? а) підвищити прибутковість кожної позиції асортименту б) до кінця поточного року підвищити ринкову частку товарів фірми на національному ринку до 5 % в) вийти на світовий ринок продовольчої продукції
4.Ринок товарів виробничого призначення формують: а) фірми-виробники товарів виробничого призначення б) споживачі, які купують товари для особистого використання в) фірми, які купують товари для використання у виробництві
5. Один із чинників мікросередовища фірми а) демографія б) економіка в) клієнтура
6. Сфери застосування маркетингу: а) винятково в економічній сфері Б) в усіх сферах життєдіяльності, як інструмент досягнення цілей В) в економічній та соціальній сферах
7. Комплекс маркетингу включає: а) сегментацію, купівельну поведінку, рекламу, торговельну марку Б) ринок, покупця, продавця, посередника В) товар, цінову політику, розподіл, комунікації
8.Функція маркетингу: а) постійне нарощування обсягів виробництва продукції Б) комплексне дослідження ринку В) забезпечення психологічної гармонії між різними соціальними складовими фірми
9.Маркетингова ціль повинна бути лише: а) короткострокового характеру з чіткою декомпозицією всього “дерева цілей” б) довгострокового характеру тільки з поданням загальних орієнтирів розвитку В) реальною, кількісно визначеною та чітко вказаним терміном досягнення
10. Один із приведених факторів відноситься до зовнішнього маркетингового середовища підприємства: а) підрозділ збуту б) служба реклами в) постачальники 11. Контактною аудиторією для підприємства можуть бути: а) клієнти б) спілка захисту тварин в) постачальники
12. Маркетингове середовище підприємства: а) сукупність мікро- і макросередовища б) частина мікросередовища. в) частина макросередовища
13. Поняття макросередовища відображає: а) сукупність факторів, що не впливають на діяльність підприємства б) сукупність факторів прямої дії, що впливають на функціонування підприємства в) сукупність факторів, що впливають опосередковано на діяльність підприємства
14.Поняття мікросередовища відображає: а) сукупність факторів, що не впливають на діяльність підприємства б) сукупність факторів прямої дії, що впливають на функціонування підприємства в) сукупність факторів, що впливають опосередковано на діяльність підприємства
15. Сукупність принципів, функцій, методів, структур і технологій, які здійснюють прогнозування, планування, організацію і контроль за виконанням маркетингових процедур підприємства формують: а) підсистему засобів маркетингу підприємства б) маркетингову інформаційну підсистему підприємства в) підсистему управління маркетингом підприємства
16. Сукупність маркетингових методів і прийомів, комплекс яких призначений розв’язувати конкретні ринкові задачі формують: а) підсистему засобів маркетингу підприємства б) маркетингову інформаційну підсистему підприємства в) підсистему управління маркетингом підприємства
17. Виявлення і вибір цільових ринків, визначення маркетингових цілей, організація маркетингової діяльності, управління маркетингом - це фактори: а) внутрішнього середовища, обумовлені і контрольовані службою маркетингу підприємства б) зовнішнього середовища, які впливають на маркетингову діяльність підприємства в) макросередовища, що впливають опосередковано на діяльність підприємства
18. Відособлені специфічні види маркетингової діяльності, що мають однорідний характер здійснюваної роботи і спрямовані на досягнення спільної цілі – це: а) принципи маркетингу б) функції маркетингу в) концепції маркетингу 19. Комплекс маркетингу включає: а) товар, дослідження ринку, ціноутворення, маркетингові комунікації б) товар, ціноутворення, товарорух, маркетингові комунікації в) дослідження ринку, ціноутворення, товарорух, маркетингові комунікації
20. Комплексне дослідження ринку включає: а) контроль маркетингової діяльності б) вивчення факторів маркетингового середовища в) розробку маркетингових стратегій
Тема 4. Маркетингові дослідження Питання для підготовки до практичних та семінарських занять 1. Сутність системи маркетингових досліджень. Значення маркетингових досліджень. 2. Головна мета та завдання маркетингових досліджень. Принципи маркетингових досліджень. 3. Маркетингова інформація. Система маркетингової інформації. 4. Кабінетні і польові дослідження. Первинна і вторинна інформація. Достоїнства і недоліки первинної і вторинної інформації. 5. Процес маркетингового дослідження та характеристика його основних етапів. 6. Визначення етапів, проблеми та цілей маркетингового дослідження. 7. Розробка плану дослідження. 8. Методи маркетингових досліджень. 9. Кабінетні дослідження загальних тенденцій заданого товарного ринку (мета, вибір джерел вторинних даних, аналіз зібраної інформації). 10. Опитування. Визначення об’єкта опитування та обсягу вибірки. 11. Розробка форм для проведення опитування. 12. Розробка пошукових питань та робочої гіпотези. 13. Типи питань, що використовуються для розробки анкет. 14. Організація процесу збору даних та їх аналіз. 15. Аналіз результатів маркетингового дослідження. 17. Підготовка звіту та розробка рекомендацій. Теми рефератів 1. Експерименти та їх роль в проведенні маркетингових досліджень. 2. Спостереження та їх роль у проведенні маркетингових досліджень. 3. Експертні оцінки в маркетингових дослідженнях.. 4. Метод фокус-групи в маркетингових дослідженнях. 5. Метод Дельфі в маркетингових дослідженнях. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|