МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Кафедра фізіології та біохімії сільськогосподарських тваринСпеціальність: 8.11010101 "Ветеринарна медицина” (за видами) Магістерська програма “Лабораторна діагностика хвороб тварин” 1. Діагностика та профілактика порушень обміну речовин в продуктивних тварин (свині, велика рогата худоба, птиця) в умовах інтенсивних технологій їх використання. 2. Розробка та удосконалення нових методів оцінки природної резистентності та імунологічної реактивності продуктивних тварин (ссавців та птиці) на різних етапах постнатального онтогенезу. 3. Оптимізація та вдосконалення методу полімеризації ланцюгової реакції (ПЛР) для визначення генетично-модифікованих організмів. 4. Вдосконалення методики ідентифікації у комбікормах для худоби, свиней та птиці компонентів тваринного походження. 5. Розробка комплексної системи аналізу кормів та кормових добавок на наявність антибактеріальних добавок імунохімічними методами. 6. Моніторинг залишків ветеринарних препаратів та забруднюючих речовин в організмі тварин, продуктах тваринного походження та кормах. 7. Розробка та впровадження високочутливих та специфічних методів діагностики інфекційних (вірусних) хвороб тварин та методик контролю наявності живих вакцин у продукції птахівництва зі застосуванням ПЛР та імунохімічного аналізу. 8. Створення системи контролю імунного статусу та виявлення генетичних порушень у тварин із застосуванням молекулярних методів досліджень – імунохімічного аналізу та ПЛР. 9. Вплив біологічно активних речовин на життєздатність, приросту, резистентність, неспецифічну та імунологічну реактивність продуктивних тварин (ссавців та птиці) на різних етапах постнатального онтогенезу. Магістерська програма “Ветеринарна фармація” 1. Удосконалення методів екстракції діючих речовин із рослинної сировини у ветеринарній медицині. 2. Стан та перспективи впровадження системи GMP при виготовленні ліків у ветеринарній медицині. 3. Вплив біфармацевтичних чинників на ефективність дії лікарської речовини залежно від лікарських форм ветеринарних препаратів. 4. Фармакологічна характеристика та застосування пробіотиків (сорбентів, антимікробних препаратів, інсектоакарицидів, антигельмінтиків, косметологічних препаратів, дієтичних кормів) залежно від виду тварин. Додаток 3
Ректору Дніпропетровського державного аграрно- економічного університету професору КОБЦЮ А.С студента(ки)_____курсу факультету ветеринарної медицини ______________________________ (група) ______________________________ ______________________________
Читайте також:
|
||||||||
|