Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 5

Повна собівартість одиниці продукції становить 2 тис. грн., в тому числі змінні витрати становлять 75%. Планується виробити 40000 т (Q) продукції та реалізувати її по ціні 2,3 тис. грн. (Р)

Визначити:

1) Маржинальний прибуток (МП);

2) Точку беззбитковості в натуральному і вартісному виразі (ТБнат; ТБв);

3) Межу та коефіцієнт безпеки (МБ, КБ);

4)Прибуток запланованого обсягу виробництва (3-ма способами);

5) Як зміниться прибуток і положення ТБ, якщо знизити собівартість одиниці продукції до 1,9 тис. грн. за рахунок зниження постійних витрат;

Методика розв’язання

1) Визначаємо маржинальний прибуток:

МП(о) = Р – ВЗ(о); (9)

ВЗ(о) = Повна собівартість * частку змінних витрат

2) Точка беззбитковості в натуральному і вартісному виразі:

ТБнат = (10)

ВПС(V) = ВПС(о)*Q; (11)

ВПС(o) = Повна собівартість - ВЗ(о) (12)

ТБв = (13)

або ТБв =Р* ТБнат (14)

3) Межа та коефіцієнт безпеки:

МБ = Q - ТБнат; (15)

КБ = ; (16)

4) Прибуток фірми трьома способами:

Пф(І) = Р*Q – (Вз(о)*Q+ВПС(V)) (17) Пф(IІ) = (Q - ТБнат)*МП(о) (18) Пф(IІІ) = МП(о)*Q - ВПС(V) (19)
     

Ситуація 1. Чи може ціна бути предметом дискусії між бухгалте­ром і спеціалістом з маркетингу і чому?

Ситуація 2. Чи може монополіст вимагати за свій товар будь-яку ціну? [12;c.91]

Тема 8.Маркетингова цінова політика

Практичне заняття №2

Питання для підготовки до практичних та семінарських занять

1. Методи ціноутворення, орієнтовані на попит.

2. Методи ціноутворення, орієнтовані на конкурентів

3. Управління цінами.

4. Цінові стратегії та їх вибір:

- стратегії ціноутворення в рамках товарної номенклатури

- стратегії ціноутворення за географічним принципом

- стратегії ціноутворення залежно від конкуренції

5. Види знижок з цін.

[Література 7,8,9,20,23,24 ]


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 776

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1 | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.