Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інструктивно-методичні матеріали до семінарського заняття

Література:

1. Адміністративне Право України. Академічний курс: Підручник: У 2 т.- Т. 2: Особлива частина / Ред. колегія: В. Б. Авер'янов (голова) та іп.-К.: Юрид. думка, 2005.-С. 182-195.

2. Адміністративне право України: Підручник / За заг. ред. С. В. Кі-иалова.- Одеса: Юридична література, 2003.- С. 417-444.

3. Адміністративне право України: Підручник / Ю. П. Битяк, В. М. Гаращук, О. В. Дьяченко та ін.; За ред. Ю. П. Битяка.- К.: Юрінком Іптер, 2005.-С.327-338.

4. Ведєрніков Ю. А., Шкарупа В. К. Адміністративне право Украї­ни: Навчальний посібник.- К.: Центр навчальної літератури, 2005.-С. 225-226.

5. Гладун 3. С. Адміністративне право України: Навч. посібник.-Тернопіль: Карт-бланш, 2004.- С. 296-306.

Методичні рекомендації з виконання

У першому питанні зазначаємо, що АПК – це сукупність галузей народного господарства, пов’язаних з виробництвом, переробкою, реалізацією сільськогосподарської продукції, які спрямовані на забезпечення населення продуктами харчування. Зазначаємо перелік складових АПК, а також, заходи для належного адміністративно-правового регулювання.

Друге питання розпочинаємо з того, що з метою належного державного впливу на АПК в Україні діють певні органи та організації, які здійснюють адміністративно-правове регулювання АПК. Характеризуємо суб’єктів АПК.

У третьому питанні зупиняємось на механізмі здійснення державного контролю і нагляду в зазначеній сфері. Розкриваємо основні напрямки державної політики у сфері АПК. Характеризуємо об’єкти контролю і нагляду в агропромисловому секторі економіки держави.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 178

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічні схеми | Структурно-логічні схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.