Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ

Література:

1. Адміністративне право України. Академічний курс: Підручник: У 2 т.- Т. 2: Особлива частина / Ред. колегія: В. Б. Авер'янов (голова) та ін.- К.: Юрид. думка, 2005.- С. 250-263.

2. Адміністративне право України: Підручник / За заг. ред. С. В. Кі-валова.- Одеса: Юридична література, 2003.- С. 527-595.

3. Адміністративне право України: Підручник / Ю. П. Битяк, В. М. Гаращук, О. В. Дьяченко та ін.; За ред. Ю. П. Битяка.- К.: Юрінком Інтер, 2005-С. 409-419.

4. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За ред. В. Г. Кременя. Авторський колектив: М. Ф. Степко, Я. Я. Бо-любаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабин.- Тернопіль: Навча­льна книга - Богдан, 2004.- 384 с.

5. Гладун 3. С. Адміністративне право України: Навч. посібник.-Тернопіль: Карт-бланш, 2004.- С. 369-378.

6. Колпаков В. К., Кузьменко О. В. Адміністративне право України: Підручник.- К.: Юрінком Інтер, 2003.- С. 453-473.

Методичні рекомендації з виконання

Перше питання розкриваємо з сутності поняття „освіта”, потім аналізуємо структуру освіти, зазначаємо, що будь-яка державне не може існувати та агресивно розвиватися без розвинутої ситеми освіти та державного управління у цій сфері.

Друге питання розпочинаємо висвітлювати з того, що держава здійснює регулювання у сфері освіти за допомогою різхних органів та організацій, які в цілому складають систему суб’єктів адміністративно-правового регулювання у сфері освіти. Наводимо класифікацію суб’єктів адміністративно-правовго регулювання освіти та характеризуємо їх.

У третьому питанні зазначаємо, що суб’єкти адміністративно-правовго регулювання у сфері освіти, керуючись своїми повноваженнями, здійснюють функції щодо державного регулювання зазначеної сфери. Розкриваємо основні напрямки такого регулювання, оскільки вони дають уявлення про основні засоби державного впливу на освіту.

Четверте питання аналізуємо з того, що державний контроль за діяльністю навчальних закладів незалежно від форми власності здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики у галузі освіти. З метою здійснення державою належного контролю за діяльністю закладів освіти існує низка органів, яеред повноважень яких є здійснення контрольних функцій у зазначеній сфері. Зупинимось на характеристиці цих органів та розкриваємо їх повноваження.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 191

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічні схеми | Структурно-логічні схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.