Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з виконання

Перше питання розпочинаємо аналізувати з того, що наука є складою сучасного прогресу держави незалежно від політичного устрою, форми правління. Для того, щоб залишатися на провідних позиціях у тих чи інших напрямах суспільного життя необхідно стимулювати розвиток науки. Розкриваємо пріоритетні напрямки наукового розвитку. Характеризуємо основні принципи, якими керується держава у здійсненні державного управління та регулювання наукової діяльності.

У другому питанні зосереджуємо увагу на тому, що реалії сьогодення свідчать про те, що держава здійснює регулювання у сфері науки за допомогою різних органів та організацій, які в цілому складають систему суб’єктів адміністративно-правового регулювання у сфері науки. Вказуємо класифікацію цих суб’єктів та характеризуємо їх.

У третьому питанні акцентуємо увагу на тому, що важливо орієнтуватися у тих напрямках, які для державиє основними, пріоритетнішими, на реалізацію яких звертається основна увага та зосереджуються основні зусилля. Зазначаємо основні напрямки державного регулювання у сфері науки та характеризуємо їх.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  12. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.




Переглядів: 172

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічні схеми | Структурно-логічні схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.