Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з виконання

У першому питанні зазначаємо сутність поняття „національна безпеки”. Зупинимось на характеристиці об’єктів національної безпеки. Розкриваємо загрозу національній безпеці та основні напрямки державної політики у сфері національної безпеки України.

Друге питання починаємо розкривати з того, що комплексний характер проблематики національної безпеки обумовлює необхідність існування у державі низки органів, які спеціалізуються на діяльності у різних сферах забезпечення національної безпеки. Наводимо класифікацію суб’єктів державного управління у сфері безпеки і розкриваємо їх повноваження.

Аналізуючи третє питання визначаємо, що державний кордон україни – це лінія і вертикальна поверхня, що проходить по цій лінії, які визначають межі території україни – суходолу, вод, надр, повітряного простору. Розкриваємо характеристику кордонів України з іншими державами. Акцентуємо увагу на захисті державного кордону України, охороні державного кордону України та режимі державного кордону України. Провідна роль належить Державній прикордонній службі України, наводимо її загальну структуру.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  12. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.




Переглядів: 207

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічні схеми | Структурно-логічні схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.