Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з виконання

У першому питанні зазначаємо, що адміністравтино-правове забезпечення у сфері юстиції – це діяльність суб’єктів державного управління, спрямована на забезпечення законності та правопорядку в державі, захист прав та свобод та законних інтересів фізичних та юридичних осіб. Зазначаємо характерні риси юстиції та основні суб’єкти та їх функції.

Друге питання починаємо аналізувати з того, що держава здійснює регулювання у сфері юстиції за допомоги різних органів та організацій, які в цілому складають систему суб’єктів адміністративно-правового регулювання у сфері юстиції, розкриваємо їх повноваження.

У третьому питанні зазначаємо, що нотаріат в Україні – це система органів і посадових осіб, на які покладено обов’язок посвідчувати права, а також, факти, що мають юридичне значення та вчиняти інші дії з метою наданням їм юридичної вірогідності.азначаємо, хто може бути нотаріусом. Зупиняємось на характеристиці адвокатури України, на вимогах до адвоката та видах адвокатської діяльності. Аналізуємо дисциплінарну відповідальність адвоката.

У четвертому питанні зупиняємось на сутності поняття „акти цивільного стану”, зазначаємо, хто має право здійснювати їх реєстрацію. Характеризуємо сутність та повноваження Державної виконавчої служби.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  12. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.




Переглядів: 188

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічні схеми | Структурно-логічні схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.