Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ

Література:

1. Адміністративне право в контексті європейського вибору України. Збірник наукових праць.- К.: Міленіум, 2004.- 196 с.

2. Адміністративне право України. Академічний курс: Підручник: У 2 т.- Т. 2: Особлива частина / Ред. колегія: В. Б. Авер'янов (голова) та ін.- К.: Юрид. думка, 2005.- С. 385-398.

3. Адміністративне право України: Підручник / За заг. ред. С. В. Кі-валова.- Одеса: Юридична література, 2003.- С. 867-885.

4. Адміністративне право України: Навч. посіб / Г. Г. Забарний, Р. А. Калюжний, В. К. Шкарупа.- К.: Вид. ПАЛИВОДА А. В., 2005.-С. 349-359.

5. Адміністративне право України: Підручник / Ю. П. Битяк, В. М. Га-ращук, О. В. Дьяченко та ін.; За ред. Ю. П. Битяка.- К.: Юрінком Інтер

2005.-С. 516-525.

6. Колпаков В. К., Кузьменко О. В. Адміністративне право України: Підручник.-К.: Юрінком Інтер, 2003.- С. 399-406.

Методичні рекомендації з виконання

У першому питанні зосереджуємо увагу на тому, що запорукою реального визнання держави у світі є , окрім політичних, належне державне управління у сфері закордонних справ. Необхідність державного управління у сфері закордонних справ України слід розглядати крізь призму її національних інтересів, національні інтереси України у сфері міжнародних відносин становлять три основні групи: стратегічні та геополітичні інтереси, економічні інтереси, регіональні, субрегіональні, локальні інтереси.

Друге питання починаємо аналізувати з того, що українська держава здійснює управління в галузі закордонних справ за рахунок багатьох органів, організацій, посадових осіб. Зовнішню політику України підпорядковано її внутрішнім інтересам. Наводимо класифікацію суб’єктів державного управління у сфері закордонних справ та розкриваємо їх основні повноваження. Зокрема, зупиняємось на основних функціях дипломатичного представництва, розкриваємо його структуру. Аналізуємо дипломатичні привілегії та імунітети.

У третьому питанні зазначаємо, що консульські установи – це постійно діючі установи України в окремих територіях інших держав (консульських округах), які створюються для захисту прав та інтересів України, юридичних осіб і громадян України, сприяння розвиткові дружніх відносин України з іншими державами, розширення економічних, торговельних, науково-технічних, гуманітарних, культурних, спортивних зв’язків і туризму. Зазначаємо структуру консульської установи та обов’язкові вимоги для призначення на посаду консула, а також, його функції.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 236

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічні схеми | Структурно-логічні схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.