МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації з виконанняПідготовка до цього завдання передбачає опрацювання наступних нормативних правових актів. Нормативно-правовою базою адміністративного-правового регулювання у сфері науки є положення таких документів: - Закон України від 13 грудня 1991 р. № 1977-ХП «Про наукову і науково-технічну діяльність»; - Закон України від 25 червня 1993 р. № 3322-ХИ «Про науково-технічну інформацію»; - Закон України від 10 лютого 1995 р. № 51/95-ВР «Про наукову і науково-технічну експертизу»; - Закон України від 16 липня 1999 р. № 991-XIV «Про спеціальний режим інноваційної діяльності технологічних парків»; - Закон України від 11 липня 2001 р. № 2623-ІП «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки»; - Закон України від 7 лютого 2002 р. № 3065-ИІ «Про Особливості правового режиму діяльності Національної академії наук України, галузевих академій наук та статусу їх майнового комплексу»; - Закон України від 4 липня 2002 р. № 40-ІУ «Про інноваційну діяльність»; - Закон України від 16 січня 2003 р. № 433-ІУ «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні»; - постанова Верховної Ради України від 13 липня 1999 р. № 916-ХІУ «Про Концепцію науково-технологічного та інноваційного розвитку України»; - Указ Президента України від 30 грудня 2005 р. № 1873/2005 «Про утворення Державного агентства України з інвестицій та інновацій»; - постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2001 р. № 1717 «Про Державний фонд фундаментальних досліджень» тощо. Опрацювавши, положення відповідних нормативно-правових актів, студент буде взмозі відповісти на питання та розширити подані нижче схематичні відповіді. Наука - це сфера людської діяльності, спрямована на отримання та використання нових знань, яка реалізується шляхом виконання фундаментальних і прикладних наукових досліджень. Національні інтереси України вимагають негайних та ефективних заходів, спрямованих на збереження її науково-технологічного потенціалу, забезпечення ефективного його використання в економічному та соціальному розвитку. Верховна Рада України, усвідомлюючи значущість проблем науки в житті держави, 13 липня 1999 р. своєю постановою ввела в дію Концепцію науково-технологічного та інноваційного розвитку України. Виходячи із зазначеної концепції, керуючись актуальністю наявних в Україні проблем, вирішення яких потребує наукового забезпечення, найбільш пріоритетними напрямами державної підтримки у сфері наукового розвитку мають стати: - фундаментальна наука, насамперед розробки вітчизняних наукових колективів, що мають світове визнання; - прикладні дослідження і технології, в яких Україна має значний науковий, технологічний і виробничий потенціал та які здатні забезпечити вихід вітчизняної продукції на світовий ринок; вища освіта, підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів із пріоритетних напрямів науково-технологічного розвитку; - розвиток наукових засад розбудови соціально орієнтованої ринкової економіки; - наукове забезпечення вирішення проблем здоров'я людини та екологічної безпеки; - система інформаційного та матеріально-технічного забезпечення наукової діяльності. У цілому ж, у здійсненні державного управління та регулювання науковою діяльністю держава керується принципами: - органічної єдності науково-технічного, економічного, соціального та духовного розвитку суспільства; - поєднання централізації та децентралізації управління у науковій діяльності; - додержання вимог екологічної безпеки; - визнання свободи творчої, наукової та науково-технічної діяльності; - збалансованості розвитку фундаментальних і прикладних досліджень; - використання досягнень світової науки, можливостей міжнародного наукового співробітництва; - свободи поширення наукової та науково-технічної інформації; - - відкритості для міжнародного науково-технічного співробітництва, забезпечення інтеграції української науки у світову в поєднанні із захистом інтересів національної безпеки (Закон України від 13 грудня 1991 р. № 1977-ХП «Про наукову і науково-технічну діяльність ). Читайте також:
|
||||||||
|