Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з виконання

Підготовка до цього завдання передбачає опрацювання наступних нормативних правових актів.

Нормативно-правовою базою адміністративного-правового регулювання у сфері науки є положення таких документів:

- Закон України від 13 грудня 1991 р. № 1977-ХП «Про науко­ву і науково-технічну діяльність»;

- Закон України від 25 червня 1993 р. № 3322-ХИ «Про науко­во-технічну інформацію»;

- Закон України від 10 лютого 1995 р. № 51/95-ВР «Про науко­ву і науково-технічну експертизу»;

- Закон України від 16 липня 1999 р. № 991-XIV «Про спеціаль­ний режим інноваційної діяльності технологічних парків»;

- Закон України від 11 липня 2001 р. № 2623-ІП «Про пріори­тетні напрями розвитку науки і техніки»;

- Закон України від 7 лютого 2002 р. № 3065-ИІ «Про Особли­вості правового режиму діяльності Національної академії наук України, галузевих академій наук та статусу їх майнового комп­лексу»;

- Закон України від 4 липня 2002 р. № 40-ІУ «Про інноваційну діяльність»;

- Закон України від 16 січня 2003 р. № 433-ІУ «Про пріоритет­ні напрями інноваційної діяльності в Україні»;

- постанова Верховної Ради України від 13 липня 1999 р. № 916-ХІУ «Про Концепцію науково-технологічного та іннова­ційного розвитку України»;

- Указ Президента України від 30 грудня 2005 р. № 1873/2005 «Про утворення Державного агентства України з інвестицій та інновацій»;

- постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2001 р. № 1717 «Про Державний фонд фундаментальних досліджень» тощо.

Опрацювавши, положення відповідних нормативно-правових актів, студент буде взмозі відповісти на питання та розширити подані нижче схематичні відповіді.

Наука - це сфера людської діяльності, спрямована на отримання та використання нових знань, яка реалізується шляхом виконання фундаментальних і прикладних наукових досліджень.

Національні інтереси України вимагають негайних та ефектив­них заходів, спрямованих на збереження її науково-технологічного потенціалу, забезпечення ефективного його використання в еко­номічному та соціальному розвитку. Верховна Рада України, усві­домлюючи значущість проблем науки в житті держави, 13 липня 1999 р. своєю постановою ввела в дію Концепцію науково-технологічного та інноваційного розвитку України. Виходячи із зазначеної концепції, керуючись актуальністю наявних в Україні проблем, вирішення яких потребує наукового забезпечення, найбільш пріоритетними напрямами державної підтримки у сфері наукового розвитку мають стати:

- фундаментальна наука, насамперед розробки вітчизняних на­укових колективів, що мають світове визнання;

- прикладні дослідження і технології, в яких Україна має знач­ний науковий, технологічний і виробничий потенціал та які здатні забезпечити вихід вітчизняної продукції на світовий ринок; вища освіта, підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів із пріо­ритетних напрямів науково-технологічного розвитку;

- розвиток наукових засад розбудови соціально орієнтованої ринкової економіки;

- наукове забезпечення вирішення проблем здоров'я людини та екологічної безпеки;

- система інформаційного та матеріально-технічного забезпе­чення наукової діяльності.

У цілому ж, у здійсненні державного управління та регулюван­ня науковою діяльністю держава керується принципами:

- органічної єдності науково-технічного, економічного, соціаль­ного та духовного розвитку суспільства;

- поєднання централізації та децентралізації управління у нау­ковій діяльності;

- додержання вимог екологічної безпеки;

- визнання свободи творчої, наукової та науково-технічної діяльності;

- збалансованості розвитку фундаментальних і прикладних до­сліджень;

- використання досягнень світової науки, можливостей міжна­родного наукового співробітництва;

- свободи поширення наукової та науково-технічної інфор­мації;

- - відкритості для міжнародного науково-технічного співробіт­ництва, забезпечення інтеграції української науки у світову в поєднанні із захистом інтересів національної безпеки (Закон України від 13 грудня 1991 р. № 1977-ХП «Про наукову і науково-технічну діяльність ).


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  12. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.




Переглядів: 238

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ | Виконавчо-розпорядчі суб'єкти адміністративно-правового регулювання у сфері науки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.