МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації з виконанняПідготовка до цього завдання передбачає опрацювання наступних нормативних правових актів. Нормативно-правовою базою державного управління у сфері національної безпеки є положення наступних документів: - Закон України від 4 листопада 1991 р. № 1777-ХИ «Про державний кордон України»; - Закон України від 25 березня 1992 р. № 2229-ХІІ «Про Службу безпеки України»; - Закон України від 17 грудня 1993 р. № 3745-ХІІ «Про пожежну безпеку»; - Закон України від 21 січня 1994 р. № 3855-ХП «Про державну таємницю»; - Закон України від 8 лютого 1995 р. № 39/95-ВР«Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку»; - Закон України від 4 березня 1998 р. № 160/98-ВР «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб»; - Закон України від 26 грудня 2002 р. № 374-ІУ «Про контр-розвідувальну діяльність»; - Закон України від 19 червня 2003 р. № 964-ІУ «Про основи національної безпеки України»; - Закон України від 1 грудня 2005 р. № 3160-ІУ «Про Службу зовнішньої розвідки України»; - Закон України від 23 лютого 2006 р. № 3475-ІУ «Про Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України»; - Указ Президента України від 12 лютого 2007 р. № 105/2007 «Про стратегію національної безпеки України» тощо. Опрацювавши, положення відповідних нормативно-правових актів, студент буде взмозі відповісти на питання та розширити подані нижче схематичні відповіді. Національна безпека - це захищеність життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечуються сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання й нейтралізація реальних і потенційних загроз національним інтересам. Об'єктами національної безпеки є: 1) людина і громадянин - їхні конституційні права і свободи. Права, свободи і законні інтереси людини та громадянина переважно торкаються забезпечення особистої безпеки, якості й рівня життя, можливостей реалізації своїх прав і свобод; 2) суспільство - його духовні, морально-етичні, культурні, історичні, інтелектуальні та матеріальні цінності, інформаційне і навколишнє природне середовище і природні ресурси. Інтереси суспільства є узагальненою характеристикою інтересів громадян і зводяться до необхідності створення соціальної правової держави, забезпечення розвитку національної культури, мистецтва, звичаїв; 3) держава - її конституційний лад, суверенітет, територіальна цілісність і недоторканність. Держава зацікавлена у стабільності основних факторів свого існування (територіальна цілісність, суверенітет, забезпечення законності в усіх сферах суспільного життя), а також у забезпеченні громадського порядку та громадської безпеки, плідній міжнародній співпраці. Загрози національній безпеці - це наявні та потенційно можливі явища і чинники, що створюють небезпеку життєво важливим національним інтересам України. Керуючись цим визначенням, необхідно вказати, що факторами небезпеки у цьому аспекті можуть бути різні явища, обставини, вчинки. Йдеться про криміналізацію суспільства, корупцію, стан вітчизняної економіки, загострення міжнаціональних відносин, рівень захворюваності населення тощо. Одним із основних суб'єктів боротьби з проявами тероризму в Україні є Служба безпеки України, при якій діє Антитерористичний центр. Його головними завданнями є: - розроблення концептуальних засад та програм боротьби з тероризмом, рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності заходів щодо виявлення та усунення причин та умов, які сприяють вчиненню терористичних актів та інших злочинів, здійснюваних з терористичною метою; - збирання в установленому порядку, узагальнення, аналіз та оцінка інформації про стан і тенденції поширення тероризму в Україні та за її межами; - організація і проведення антитерористичних операцій та координація діяльності суб'єктів, які ведуть боротьбу з тероризмом чи залучаються до конкретних антитерористичних операцій; - взаємодія із спеціальними службами, правоохоронними органами іноземних держав та міжнародними організаціями з питань боротьби з тероризмом (Закон України від 20 березня 2003 р. № 638-ІУ «Про боротьбу з тероризмом»). Основними напрямами державної політики у сфері національної безпеки України, відповідно до вимог чинного законодавства, є: - реформування правоохоронної системи з метою підвищення ефективності її діяльності на основі оптимізації структури, підвищення рівня координації діяльності правоохоронних органів, покращення їх фінансового, матеріально-технічного, організаційно-правового і кадрового забезпечення; - зосередження ресурсів і посилення. координації діяльності правоохоронних, розвідувальних і контррозвідувальних органів України для боротьби в організованою злочинністю та наркобізнесом, участь України в міжнародній співпраці у сфері боротьби з міжнародною злочинністю, тероризмом, наркобізнесом, нелегальною міграцією; - відпрацювання ефективно діючої системи контролю за поставками продукції, технологій оборонного призначення і подвійного використання; - впровадження системи демократичного цивільного контролю над Воєнною організацією та правоохоронними органами держави; - боротьба з організованими злочинними угрупованнями, зокрема міжнародними, які намагаються діяти через державний кордон України, в пунктах пропуску та виключній (морській) економічній зоні України; - забезпечення політичної стабільності, громадянського миру та взаєморозуміння в суспільстві, запобігання проявам екстремізму тощо. Суб'єкти, повноваження яких визначено в Конституції України,здійснюють адміністративно-правове регулювання у сфері національної безпеки за рахунок утілення в життя відповідних норм Основного Закону держави. Що ж стосується інших суб'єктів, наведених у класифікації, то відносно них необхідно сказати таке. Суб'єкти, повноваження яких визначено в інших нормативно-правових актах. Читайте також:
|
||||||||
|