МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зображення – види, розрізи, перетини
Правила зображень предметів (виробів, споруд та їхніх складових елементів) встановлені ГОСТ 2.305–68 та ДСТУ ISO 128–(40, 44, 50):2005. Зображення на кресленні залежно від їхнього змісту поділяють на види, розрізи, перетини. Зображень (видів, розрізів, перетинів) має бути якнайменше, але щоб вони забезпечували повне уявлення про предмет. Якщо будь–яка частина предмета не може бути показана ні на одному з видів без спотворення її форми і розмірів, необхідно застосувати додаткові види. Додатковий вид має бути відзначений прописною літерою українського алфавіту у порядку згадування, а на пов'язаний з додатковим видом елемент предмета повинна бути поставлена стрілка, що вказує направлення погляду (рис. 3.1в). Для отримання більшої наочності внутрішніх окреслень і форм на кресленні виконують розрізи і перетини, позначені написом за типом «А–А» (завжди двома літерами через тире (рис. 3.1б). Положення січної площини вказують на кресленні розімкнутою лінією. На початковому і кінцевому штрихах ставлять стрілки, що вказують напрям погляду (рис. 3.1а), стрілки повинні знаходитися на відстані 2–3мм від кінця штриха. Приклади наведені на рис. 3.1бв. Розріз, або додатковий вид допускається повертати, при цьому до літерного позначення виду додають знак і, за необхідності, кут повернення, наприклад А– А 90ºтакож розвертати А– А На розрізі зображають те, що одержано в січній площині і що розміщено за нею. Можна зображувати не все, що розміщено за січною площиною, якщо це не потрібно для розуміння конструкції предмета. Якщо січна площина збігається з площиною симетрії предмета в цілому, а відповідні зображення, розміщені на одному й тому ж аркуші в безпосередньому проекційному зв'язку, положення січної площини і розріз позначенням не супроводжують. Для більш наглядного зображення застосовують ламаний і місцевий розрізи. На перетині відображають тільки те, що безпосередньо потрапляє в січну площину (рис. 3.1б). Якщо січна площина проходить через вісь поверхні обертання, що обмежує отвір або заглиблення, то контур отвору чи заглиблення в перетині зображають повністю. Якщо січна площина проходить не через круглий отвір і перетин складається з окремих самостійних частин, то слід застосовувати розріз. Рисунок 3.1– Правила позначення видів, розрізів та виносних елементів Частину предмета, розрізаного січною площиною, на кресленні заштриховують.
Читайте також:
|
||||||||
|