20. Змастити вузли тертя і перевірити рівень оливи в картерах агрегатів та бачках гідроприводів; перевірити рівень рідини в гідроприводі гальм, вмикання зчеплення, рідини в бачках омивача скла.
21. Промити повітряні фільтри гідровакуумного посилювача гальм, піддон і фільтрувальний елемент повітряних фільтрів двигуна та вентиляції його картера, фільтр грубої очистки палива.
22. Злити конденсат з повітряних балонів пневматичного приводу гальм. В автомобілях з дизелями злити відстій з паливного бака і корпусів фільтрів тонкої та грубої очистки; перевірити рівень оливи в паливному насосі високого тиску та регуляторі частоти обертання колінчастого вала двигуна.
23. В умовах великої запорошеності замінити оливи в піддоні картера двигуна, злити відстій з корпусів фільтрів очистки оливи, очистити від відкладень внутрішню поверхню кришки корпуса фільтра відцентрової очистки оливи.
24. Після обслуговування перевірити роботу агрегатів, вузлів і приладів автомобіля під час руху або на посту діагностування.
Примітка. Специфічні роботи ТО – 1 систем живлення ДТЗ, які працюють із застосуванням газу, а також додаткові роботи на автомобілях–самоскидах наведені в інструкціях з експлуатації цих виробів.
ОПЕРАЦІЇ ТО–2
Виконати роботи, передбачені ТО–1, і додатково такі роботи.