Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Факультет економіки та бізнесу

Кафедра „Організація виробництва та агробізнесу”

ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДО ПРАКТИЧНИХ ТА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.030504

«Економіка підприємства» денної форми навчання

(ЧАСТИНА ІІ)

 

Мелітополь, 2011

Потенціал і розвиток підприємства.Методичні вказівки до практичних та семінарських занять студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки - 6.030504 «Економіка підприємства» денної форми навчання. (ЧАСТИНА ІІ). – Мелітополь: ТДАТУ, 2011. – 92 с.

 

Розробники:

к.е.н., доцент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Брагінець С.М.;

асистент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Голубовська О.В.

Рецензенти:д.е.н., професор, директор МОП ЗІЕІТ Л.В. Синяєва;

к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу О.Ю. Шевчук

 

 

Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри організації виробництва та агробізнесу «03» лютого 2011 року, протокол № 7.

Затверджено методичною комісією факультету економіки та бізнесу ТДАТУ «26» травня 2011 р., протокол № 9.

 

Методичні вказівки до практичних та семінарських занять розроблено у відповідності із робочою програмою навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства».

ЗМІСТ

Вступ
Тематичний план навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»
Змістовий модуль 2. Оцінка вартості складових потенціалу підприємства    
Тема 6. Оцінка вартості нерухомого майна Практична робота №4 Тема: Методика експертної грошової оцінки земельних ділянок   Практична робота №5 Тема: Методичні підходи до оцінки вартості будівель і споруд        
Тема 7. Оцінка вартості машин і обладнання Практична робота №6 Тема: Методичні підходи до оцінки вартості машин та обладнання  
Тема 8. Оцінка ринкової вартості нематеріальних активів Практична робота №7 Тема: Оцінка ринкової вартості нематеріальних активів  
Тема 10. Трудовий потенціал підприємства та його оцінка Семінарське заняття №4 Тема: Трудовий потенціал підприємства та його оцінка  
Тема 11. Оцінка сукупного потенціалу підприємства (вартості бізнесу) Практична робота №8 Тема: Методичні підходи до оцінки сукупного потенціалу підприємства (вартості бізнесу)  
Додаток Г Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №4
Додаток Д Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №5
Додаток Ж Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №6
Додаток З Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №7
Додаток К Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №8
Розподіл балів, що присвоюються студентам
Критерії оцінювання знань
Рекомендована література

ВСТУП

 

Практичне заняття - це вид навчального заняття, на якому викладач організовує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентами відповідно до сформульованих завдань.

Основна дидактична мета практичного заняття — розширення, поглиблення й деталізація наукових знань, отриманих студентами на лекціях та в процесі самостійної роботи і спрямованих на підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу, прищеплення умінь і навичок, розвиток наукового мислення та усного мовлення студентів.

Семінарське заняття – форма навчального заняття, при якій викладач організовує дискусію навколо попередньо визначених тем, до котрих студенти готують тези виступів на підставі індивідуально виконаних завдань (рефератів).

Семінарське заняття є формою організації навчання, що дозволяє ефективно формувати вміння учнів самостійно працювати. При цьому студентам дається можливість активно оперувати знаннями, набутими на лекціях, а також у процесі самостійної роботи з рекомендованою літературою. На семінарському занятті припустимі дискусії, заперечення, обговорення, аргументація тощо, що дозволяє студентам більш осмислено й міцно засвоювати зміст теми. Семінар - це живий творчий процес, який не може бути запрограмований у всіх деталях.

Основна мета проведення практичних та семінарських занять з навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»: набуття студентами глибоких теоретичних знань з питань вивчення закономірностей, принципів і особливостей формування, розвитку та оцінки потенціалу підприємства; оволодіння практичними навичками щодо прийомів та процедур, які застосовуються в процесі оцінки вартості підприємства, як основної характеристики його потенціалу; ознайомлення з методичним інструментарієм оцінки окремих складових потенціалу підприємства.

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА»

  Теми Розподіл часу, годин
лекції практичні, семінарські заняття СРС ІНДЗ
Змістовий модуль І. Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства
Тема 1. Сутність і структура потенціалу підприємства
Тема 2. Формування потенціалу підприємства
Тема 3. Теоретичні основи оцінки потенціалу підприємства
Тема 4. Методичний інструментарій оцінки потенціалу підприємства
Тема 5. Конкурентоспромож -ність потенціалу підприємства
Контроль модуля -
Змістовий модуль 2.Оцінка вартості складових потенціалу підприємства
Тема 6. Оцінка вартості нерухомого майна
Тема 7. Оцінка вартості машин і обладнання
Тема 8.Оцінка нематеріальних активів
Тема 9. Розвиток підприємства та методичні підходи до визначення резервів розвитку підприємства та його потенціалу - -
Тема 10. Трудовий потенціал підприємства та його оцінка
Тема 11. Оцінка сукупного потенціалу підприємства (вартості бізнесу)
Контроль модуля -
Всього годин

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 5 | Оцінка вартості складових потенціалу підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.