7. Для науковця. – К.: Навч.метод цент освіти в Україні, 2006.
СТРУКТУРА ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
І. Вступна частина
1. Організація студентів;
2. Повідомлення теми лекції.
3. Актуальність теми, місце лекції курсі предмету.
4. Категорії й поняття
5. Запис теми, плану, бібліографії.
ІІ. Основна частина
1. Викладення матеріалу у текстовій формі.
1. Загальна характеристика методів психодіагностики.
2. Методи психодіагностики, їх класифікація.
3. Проективний метод психодіагностики.
4. Історія розвитку тесту. Види тесту.
5. Основні вимоги до психодіагностичних методів.
2. Фіксація на дошці ключових слів.
ІІІ. Заключна частина
1. Відповіді на запитання студентів;
2. Завдання для самостійної роботи: С\Р. Підготовка стимульного матеріалу. Проведення асоціативних експериментів. Застосування малюнкових психодіагностичних методик. Обробка та інтерпретація.