Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 8. Психодіагностичні методи досліджень

План

1. Загальна характеристика методів психодіагностики.

2. Методи психодіагностики, їх класифікація.

3. Проективний метод психодіагностики.

4. Історія розвитку тесту. Види тесту.

5. Основні вимоги до психодіагностичних методів.

ОПП: Метод, тест, анкетування, інтерв’ю, проективні методики, надійність, валідність.

Література

1. Немов Р.С. Психологія. Психодіагностика. – М.: Владос, 1998. – С. 26-56

2. Теория и практика педагогического эксперимента / Под ред.. А.И.Пискуновой, Г.В. Воробьева. – М., 1979.

3. Маноха І.П. Методи психології // Основи психології: Підручник / за заг.ред. О.В.Киричука, В.А.Роменця. - К., 1999.

4. Мельников В.М. Ямполький Л.Т. Введение в экспериментальную психологию личности. – М., 1985.

5. Балин В.Д. Теория и методология психологического исследования. – Л.,1983.

6. Бурлачук Л.Ф. Морозов С.М. словарь-справочник по психодиагностике. – К., 1982.

7. Для науковця. – К.: Навч.метод цент освіти в Україні, 2006.

СТРУКТУРА ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ

І. Вступна частина

1. Організація студентів;

2. Повідомлення теми лекції.

3. Актуальність теми, місце лекції курсі предмету.

4. Категорії й поняття

5. Запис теми, плану, бібліографії.

ІІ. Основна частина

1. Викладення матеріалу у текстовій формі.

1. Загальна характеристика методів психодіагностики.

2. Методи психодіагностики, їх класифікація.

3. Проективний метод психодіагностики.

4. Історія розвитку тесту. Види тесту.

5. Основні вимоги до психодіагностичних методів.

2. Фіксація на дошці ключових слів.

ІІІ. Заключна частина

1. Відповіді на запитання студентів;

2. Завдання для самостійної роботи: С\Р. Підготовка стимульного матеріалу. Проведення асоціативних експериментів. Застосування малюнкових психодіагностичних методик. Обробка та інтерпретація.

 

Хід лекції


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. Етичні правила психологічних досліджень
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи статистичного аналізу | Загальна характеристика методів психодіагностики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.