Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Факультет економіки та бізнесу

Кафедра „Організація виробництва та агробізнесу”

ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДО ПРАКТИЧНИХ ТА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.030504

«Економіка підприємства» денної форми навчання

(ЧАСТИНА І)

 

Мелітополь, 2011

Потенціал і розвиток підприємства.Методичні вказівки до практичних та семінарських занять студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки - 6.030504 «Економіка підприємства» денної форми навчання. (ЧАСТИНА І). – Мелітополь: ТДАТУ, 2011. – 61 с.

 

 

Розробники:

к.е.н., доцент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Брагінець С.М.;

асистент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Голубовська О.В.

Рецензенти:д.е.н., професор, директор МОП ЗІЕІТ Л.В.Синяєва;

к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу О.Ю. Шевчук

 

 

Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри організації виробництва та агробізнесу « 03» лютого 2011 року, протокол № 7.

Затверджено методичною комісією факультету економіки та бізнесу ТДАТУ «26» травня 2011 р., протокол № 9.

 

Методичні вказівки до практичних та семінарських занять розроблено у відповідності із робочою програмою навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства».

ЗМІСТ

Вступ
Тематичний план навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»  
Змістовий модуль 1. Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства  
Тема 1. Сутність і структура потенціалу підприємства Семінарське заняття №1 Тема: Сутність і структура потенціалу підприємства  
Тема 2. Формування потенціалу підприємства Практична робота №1 Тема: Методика вартісної оцінки розміру складових потенціалу підприємства при його формуванні  
Тема 3. Теоретичні основи оцінки потенціалу підприємства Семінарське заняття №2 Тема: Теоретичні основи оцінки потенціалу підприємства  
Тема 4. Методичний інструментарій оцінки потенціалу підприємства Практична робота №2 Тема: Часова оцінка грошових потоків підприємства   Практична робота № 3 Тема: Основні методичні підходи до оцінки вартості потенціалу підприємства      
Тема 5. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства Тема 5. Семінарське заняття №3 Тема: Конкурентоспроможність потенціалу підприємства: сутність, діагностика, методи оцінки  
Додаток А Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №1
Додаток Б Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №2
Додаток В Індивідуальні завдання для виконання практичної роботи №3
Розподіл балів, що присвоюються студентам
Критерії оцінювання знань
Рекомендована література

ВСТУП

 

Практичне заняття - це вид навчального заняття, на якому викладач організовує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентами відповідно до сформульованих завдань.

Основна дидактична мета практичного заняття — розширення, поглиблення й деталізація наукових знань, отриманих студентами на лекціях та в процесі самостійної роботи і спрямованих на підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу, прищеплення умінь і навичок, розвиток наукового мислення та усного мовлення студентів.

Семінарське заняття – форма навчального заняття, при якій викладач організовує дискусію навколо попередньо визначених тем, до котрих студенти готують тези виступів на підставі індивідуально виконаних завдань (рефератів).

Семінарське заняття є формою організації навчання, що дозволяє ефективно формувати вміння учнів самостійно працювати. При цьому студентам дається можливість активно оперувати знаннями, набутими на лекціях, а також у процесі самостійної роботи з рекомендованою літературою. На семінарському занятті припустимі дискусії, заперечення, обговорення, аргументація тощо, що дозволяє студентам більш осмислено й міцно засвоювати зміст теми. Семінар - це живий творчий процес, який не може бути запрограмований у всіх деталях.

Основна мета проведення практичних та семінарських занять з навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»: набуття студентами глибоких теоретичних знань з питань вивчення закономірностей, принципів і особливостей формування, розвитку та оцінки потенціалу підприємства; оволодіння практичними навичками щодо прийомів та процедур, які застосовуються в процесі оцінки вартості підприємства, як основної характеристики його потенціалу; ознайомлення з методичним інструментарієм оцінки окремих складових потенціалу підприємства.

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА»

  Теми Розподіл часу, годин
лекції практичні, семінарські заняття СРС ІНДЗ
Змістовий модуль І. Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства
Тема 1. Сутність і структура потенціалу підприємства
Тема 2. Формування потенціалу підприємства
Тема 3. Теоретичні основи оцінки потенціалу підприємства
Тема 4. Методичний інструментарій оцінки потенціалу підприємства
Тема 5. Конкурентоспромож -ність потенціалу підприємства
Контроль модуля -
Змістовий модуль 2.Оцінка вартості складових потенціалу підприємства
Тема 6. Оцінка вартості нерухомого майна
Тема 7. Оцінка вартості машин і обладнання
Тема 8.Оцінка нематеріальних активів
Тема 9. Розвиток підприємства та методичні підходи до визначення резервів розвитку підприємства та його потенціалу - -
Тема 10. Трудовий потенціал підприємства та його оцінка
Тема 11. Оцінка сукупного потенціалу підприємства (вартості бізнесу)
Контроль модуля -
Всього годин

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтернет-сайти | Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.