МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІМІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Факультет економіки та бізнесу
ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ТА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства» денної форми навчання (ЧАСТИНА І)
Мелітополь, 2011 Потенціал і розвиток підприємства.Методичні вказівки до практичних та семінарських занять студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки - 6.030504 «Економіка підприємства» денної форми навчання. (ЧАСТИНА І). – Мелітополь: ТДАТУ, 2011. – 61 с.
Розробники: к.е.н., доцент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Брагінець С.М.; асистент кафедри організації виробництва та агробізнесу ТДАТУ Голубовська О.В. Рецензенти:д.е.н., професор, директор МОП ЗІЕІТ Л.В.Синяєва; к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу О.Ю. Шевчук
Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри організації виробництва та агробізнесу « 03» лютого 2011 року, протокол № 7. Затверджено методичною комісією факультету економіки та бізнесу ТДАТУ «26» травня 2011 р., протокол № 9.
Методичні вказівки до практичних та семінарських занять розроблено у відповідності із робочою програмою навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства». ЗМІСТ
ВСТУП
Практичне заняття - це вид навчального заняття, на якому викладач організовує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентами відповідно до сформульованих завдань. Основна дидактична мета практичного заняття — розширення, поглиблення й деталізація наукових знань, отриманих студентами на лекціях та в процесі самостійної роботи і спрямованих на підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу, прищеплення умінь і навичок, розвиток наукового мислення та усного мовлення студентів. Семінарське заняття – форма навчального заняття, при якій викладач організовує дискусію навколо попередньо визначених тем, до котрих студенти готують тези виступів на підставі індивідуально виконаних завдань (рефератів). Семінарське заняття є формою організації навчання, що дозволяє ефективно формувати вміння учнів самостійно працювати. При цьому студентам дається можливість активно оперувати знаннями, набутими на лекціях, а також у процесі самостійної роботи з рекомендованою літературою. На семінарському занятті припустимі дискусії, заперечення, обговорення, аргументація тощо, що дозволяє студентам більш осмислено й міцно засвоювати зміст теми. Семінар - це живий творчий процес, який не може бути запрограмований у всіх деталях. Основна мета проведення практичних та семінарських занять з навчальної дисципліни «Потенціал і розвиток підприємства»: набуття студентами глибоких теоретичних знань з питань вивчення закономірностей, принципів і особливостей формування, розвитку та оцінки потенціалу підприємства; оволодіння практичними навичками щодо прийомів та процедур, які застосовуються в процесі оцінки вартості підприємства, як основної характеристики його потенціалу; ознайомлення з методичним інструментарієм оцінки окремих складових потенціалу підприємства. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА»
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|