Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства

Тема 1. Сутність і структура потенціалу підприємства

Семінарське заняття № 1

Тема: Сутність і структура потенціалу підприємства

Мета:досліди сутнісно-змістову еволюцію терміну «потенціал», з’ясувати різні підходи до визначення структури потенціалу підприємств.

Знати:сутнісно-змістову еволюцію терміну «потенціал»; характеристику потенціалу підприємства, як економічної категорії; основну класифікацію видових проявів потенціалу підприємства; структуру потенціалу підприємства; графоаналітичну модель потенціалу підприємства.

Вміти: відповідати на основні питання теми та питання для обговорення.

Основні питання теми

1. Сутнісно-змістова еволюція терміну «потенціал».

2. Потенціал підприємства як економічна категорія.

3. Класифікація видових проявів потенціалу підприємства.

4. Структура потенціалу підприємства.

5. Графоаналітична модель потенціалу підприємства.

Питання для обговорення

1. Охарактеризуйте потенціал підприємства як економічну категорію. Які його характерні риси?

2. Чому ресурсна концепція потенціалу є найбільш поширеною?

3. В чому полягає сутність результатної концепції потенціалу підприємства?

4. За якими ознаками можна класифікувати видові прояви потенціалу підприємства?

5. Чому ринковий потенціал прийнято вважати зовнішнім?

6. Що означає поліструктурність потенціалу підприємства?

7. Чи існує необхідність розподіляти елементи, що входять до складу потенціалу підприємства, на об’єктивні та суб’єктивні складові?

8. Чому відсутнє однозначне трактування сутності терміна «потенціал підприємства»?

Рекомендована література

1. Добрикіна О.К., Рижиков В.С., Касьянюк С.В., Кокотко М.Є., Костенко Т.Д., Герасимов А.А. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 208 с.

2. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 352 с.

3. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексюк О.І. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2004. – 316 с.

Тема 2. Формування потенціалу підприємства

Практична робота №1

Тема: Методика вартісної оцінки розміру складових елементів потенціалу підприємства при його формуванні

Мета:оволодіти методикою вартісної оцінки розміру складових елементів потенціалу підприємства при його формуванні.

Знати: методику розрахунку фондового потенціалу, потенціалу оборотних фондів, потенціалу необоротних активів та технологічного персоналу, виробничого потенціалу, загального потенціалу підприємства.

Вміти: розв’язувати задачі.


Читайте також:

  1. I. Фізичні основи механіки
  2. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  8. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  9. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  12. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І | Задача № 1.1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.