МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаток 3.1.МЕТОДИКА "ЗДАТНІСТЬ ДО АНАЛІЗУ ПРОФЕСІЙ" (ЗАП) ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Методика оцінки здатності людини до аналізу професій побудована за принципом F-Тесту, який призначений для аналітичної оцінки здатності особистості правильно вибирати професію на основі аналізу результатів особистих спостережень і вивчення відповідних розділів курсу "Основи вибору професії". Оптантам пропонується скласти розгорнуті формули трьох професій: однієї - вибраної оптантом в якості своєї майбутньої професії, другої - за вказівкою психолога (профконсультанта) з переліку тих, які вивчалися в курсі, і третьої - з переліку, який подає психолог (профконсультант). Всі три професії повинні відрізнятися за найважливішими характеристиками - предметом, метою, засобами та умовами праці. Оцінка здатності оптанта до аналізу професії виводиться на основі порівняння характеристик-вимог, які виділені оптантом, з тими, які містяться в експертних формулах цих професій (Додаток 3.5.). Із 53-х наведених характеристик-вимог оптант вибирає ті, які належать до відповідних професій, які аналізуються, і записує їх у вигляді формули у "Бланку відповідей аналізу професій». Необхідно звернути увагу на характеристики- вимоги під номерами 49, 50, 51, 52, 53. Вони відображають предмет праці та співвідносяться з 5-ма типами професій: "Людина- Природа", "Людина-Техніка", "Людина-Людина", "Людина-Знакова система", "Людина-Художній образ". У "Бланку відповідей" навпроти кожного позначення типу професій вказується ранг значимості предмета праці, що відповідає професії, яка аналізується. Ранг визначається так само, як і при складанні формули професії: найбільш важливому предмету праці присвоюється ранг "4", найменш важливому - "0", що і відмічається в "Бланку відповідей" (Додаток3.2). Після виконання цієї роботи оптантом психолог (профконсультант) видає йому експертні формули цих професій для порівняння. За допомогою математичної обробки, яка наводиться нижче, визначається показник здатності до аналізу професій. НЕОБХІДНІ МАТЕРІАЛИ: "Опитувальник з переліком характеристик-вимог",Додаток3.3, інструкція, "Бланк відповідей аналізу професій", Додаток3.2., вказівки до обробки результатів дослідження, "Перелік експертних формул професій" (Додаток3.5). ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ОПТАНТА. Прочитайте в "Опитувальнику ..." всі описані характеристики-вимоги в одному розділі; визначте головну з них для професії, яку Ви аналізуєте; запишіть її умовним позначенням, що стоїть перед визначеним номером характеристики-вимоги у "Бланку відповідей". Можливо, що в цьому розділі будуть, крім уже визначеної Вами головної, ще 1-2 характеристики-вимоги, які Ви вважаєте також важливими, їх також можна записати (через кому). Таким же чином аналізуються всі наступні розділи опитувальника. Кожна характеристика-вимога при записі відділяється комами, а розділи - нахиленою лінією (/). У розділі X опитувальника проводиться оцінка характеристик-вимог за ступенем їх значимості (тобто ранжування): в 4 бали оцінюється провідна характеристика-вимога, в 3 - менш важлива, і т.д. до 0 балів. Оцінки з розділу X записуються у "Бланку відповідей" під літерами П, Т, Л, З, X.Увага! Ці оцінки повинні бути різними! Після запису складеної Вами формули професії запишіть її експертну формулу у "Бланк відповідей", яку необхідно взяти з Додатку 1.2.2 або її Вам продиктує вчитель (профконсультант). Підрахуйте кількість правильно визначених характеристик-вимог і запишіть це число в колонку "а". Підрахуйте кількість неправильно визначених характеристик-вимог і запишіть це число в колонку "Ь".Зверніть увагу, що при підрахунку правильно і неправильно визначених характеристик-вимог, неспівпадання ступеню важливості (значимості) від 4 до 0 для характеристик-вимог розділу X (П, Т, Л, З, X), що проставлений Вами, з вказаною в експертній формулі професії, зараховується як неправильно визначена характеристика-вимога. Підрахуйте загальну кількість характеристик-вимог, які входять в експертну формулу професій і запишіть це число в колонку з позначенням "М". За допомогою формули 1.2.1 підрахуйте показник аналізу кожної професії (ПІ, П2, ПЗ). За фор- мулою 1.2.2 визначте загальний індекс здатності до аналізу професій (І3). За роз'ясненням результатів зверніться до профконсультанта.
Читайте також:
|
||||||||
|